X
تشریح برنامه های آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری

 تشریح برنامه های آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری

ﺳﻪشنبه، 19 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری سرپرست این شرکت در برنامه زنده تلویزیونی چشم انداز ،که کاری از تولید سیمای شبکه جهانبین در این استان است برنامه ها و عملکرد این شرکت را تشریح کرد.

    سهراب بهرامی در این برنامه عنوان نمود خدا را شکر میکنیم که توفیق خدمت در مجموعه ایی را به ما داده که سقایی مردم روستاها را افتخار خود میداند و از کیه همکاران تشکر نمود که همچنان با روحیه جهادی مشغول خدمت رسانی هستند.

    مهندس بهرامی گفت: اکنون شرکت آب و فاضلاب روستایی به 612 روستای استان خدمات آبرسانی ارائه می نماید اما برای 500 روستا قبض آب بها صادر می شودکه این روستاها 317000 نفر را در خود جای داده اند و تنها حدود 5 درصد از جمعیت روستایی تحت پوشش شرکت آبفار قرار ندارند.

      نامبرده افزود: توسط 283 منبع تامین آب ، آب شرب روستائیان استان تامین می شود که از این تعداد 183 منبع تامین آب چاه است که 80 درصد منابع تامین آب آشامیدنی را در بر می گیرد که کمبود بارش چند ساله اخیر مشکلاتی را بوجود آورده که باید همه به فکر چاره باشیم. مردم با مدیریت مصرف و مسئولین با برنامه ریزی های کارشناسانه.

    وی تصریح کرد: شرکت آبفا روستایی برای مدیریت بهتر آبرسانی به احداث مجتمع های آبرسانی روی آورده و تاکنون 87 مجتمع را به بهره برداری رسانده ایم و در حال حاضر 11 مجتمع  و 43 پروژه آبرسانی را در حال اجرا داریم.

     سرپرست شرکت آبفا روستایی از تلاش همکاران برای تکمیل و  راه اندازی 8 مجتمع روستایی و 11 طرح آبرسانی تک روستایی در سال جهش تولید خبر داد و تاکید کرد با توجه به کمبود بارشهای امسال که 36 درصد نسبت به سال گذشته عقب هستیم نیاز به مدیریت مصرف آب را برای ما دو چندان می کند بنابراین از همه تقاضامندیم علاوه بر این که در مصرف آب نهایت صرفه جویی را می نمایند از کاشت صیفی جات و سبزی در باغچه های منازل نیز حتما خودداری فرمایند.

تصاویر
  • تشریح برنامه های آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری