X
بازدید فرماندار و دادستان شهرستان چرداول از روستاهای این شهرستان

 بازدید فرماندار و دادستان شهرستان چرداول از روستاهای این شهرستان

فرماندار و دادستان شهرستان چرداول به اتفاق مهندس تیموری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام در راستای تسریع در امر خدمات رسانی به روستاهای شهرستان چرداول از این روستاها بازدید میدانی کردند.
ﺳﻪشنبه، 19 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام، در این بازدید ابتدا مهندس تیموری ضمن عرض تبریک سال نو و ابراز خرسندی از همکاری و تعامل بین بخشی در راستای رفع موانع و مشکلات احتمالی از پیگیری های جناب آقای مهندس فتاحی فرماندار و همکاری آقای بیگی دادستان این شهرستان تقدیر کرد.

در جریان این بازدید مهندس تیموری با تشریح اقدامات انجام شده در سطح روستاهای این شهرستان گفت: در دو سال گذشته بیش از 40 میلیارد تومان در بخش آبرسانی و ارتقای تأسیسات این شهرستان هزینه شده است .

وی با اشاره به اقدام مؤثر شرکت آبفار در تأمین آب شرب پایدار به روستاهای کم آب یا بی که توسط آبرسانی سیار تأمین می شد گفت : از مجموع 21 روستای کم آب ، در حال حاضر تنها به دو روستا تقلیل یافته است ، ابراز امیدواری کرد تلاش می شود که ان شاالله تا پایان سال مالی 99 روستاهای آبرسانی سیار این شهرستان به صفر برسد.

در این بازدید موانع و مشکلات احتمالی در راستای خدمات رسانی مؤثر به روستاهای تحت پوشش این شهرستان با حضور دادستان و فرماندار ارزیابی و دستورات لازم لحاظ گردید.

در پایان مهندس فتاحی فرماندار شهرستان چرداول از فعالیتهای بی وقفه شرکت آب و فاضلاب روستایی در خدمات رسانی به روستاهای شهرستان چرداول تقدیر و تشکر بعمل آورد.

تصاویر
  • بازدید فرماندار و دادستان شهرستان چرداول از روستاهای این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری