X
تولید روزانه 6 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

 تولید روزانه 6 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای کمک به ستاد مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری هر چه بیشتر از شیوع کویید 19 در استان ، شرکت آب و فاضلاب استان زنجان روزانه 6 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده تولید می کند.
دوشنبه، 18 فروردین 1399 | Article Rating

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: مواد ضد عفونی کننده تولیدی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با غلظت بالا و مصرف آب به نسبت یک به ده در اخنیار مردم و نهادها قرار می گیرد.

وی با اشاره به تخصیص یکدستگاه الکترولیز نمک طعام برای تولید این مواد گفت: شرکت آب و فاضلاب پس از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت با تولید این مواد، گامی در جهت مبارزه هر چه بیشتر با این ویروس منحوس بردارد.

این مسئول تصریح کرد: تا کنون مواد ضد عفونی تولید شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در اختیار شهرداری، سپاه انصارالمهدی و نهاد های مردمی زنجان قرار گرفته است و این مواد می تواند در صورت نیاز در اختیار سایر نهادها نیز قرار بگیرد.

جزء قاسمی بیان داشت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزون بر تولید مواد ضد عفونی کننده، نسبت به اجرای عملیات محلول پاشی و گند زدایی معابر، ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به مشترکین، توزیع دستکش، ماسک و اقلام بهداشتی و ضدعفونی ستاد و امورات تابعه آب و فاضلاب استان زنجان اقدام نموده است.

تصاویر
  • تولید روزانه 6 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری