X
رفع شکستگی خط لوله 500 میلیمتر آب دزفول  با 8 ساعت کار مستمر

 رفع شکستگی خط لوله 500 میلیمتر آب دزفول  با 8 ساعت کار مستمر

مدیر آبفا منطقه دزفول اعلام کرد: عملیات سخت رفع سه مورد شکستگی خط لوله 500 میلیمتری آبفا دزفول، با تلاش اکیپ عملیات این اداره مرتفع شد.
دوشنبه، 18 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، جمال الدین برفر در خصوص این عملیات گفت: طی تماس مردمی مبنی بر نشت آب در میدان امام خمینی (ره) شهرستان دزفول، اکیپ امداد آب به محل اعزام و عملیات رفع شکستگی آغاز شد.

وی افزود: بعد از حفاری و مشخص شدن محل نشتی اقدامات کامل در خصوص تعویض ساکت و نصب کلمپ انجام شد.

برفر اذعان داشت: نشت آب از محل هر سه ساکت خط لوله بود که با توانایی و تلاش پرسنل سخت کوش آبفا دزفول با جایگزینی 3 کلمپ 500 کار با موفقیت به پایان رسید

وی تاکید کرد: با توجه به عمق حفاری و وجود خط فاضلاب و سایر تاسیسات سازمانی در مجاورت خط لوله آب که شکستگی در آن رخ داده بود، عملیات بسیار سخت و سنگین بود که با همت و مهارت کارگران آبفا دزفول طی 8 ساعت صورت پذیرفت.

مدیر اداره آبفا دزفول ضمن قدردانی از تلاشهای اکیپ امداد آب اداره متبوعش در انجام این عملیات در کوتاهترین زمان ، اذعان داشت: عملیات تعویض هر ساکت 500 میلیمتری نیاز به زمان 5 ساعته دارد که با بسیج اکیپ ها و تلاش و همت کارگران سخت کوش نهایتا طی 8 ساعت هر سه ساکت با نصب کلمپ تعویض و و خط لوله مورد نظر در مداربهره برداری قرار گرفت.

تصاویر
  • رفع شکستگی خط لوله 500 میلیمتر آب دزفول  با 8 ساعت کار مستمر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری