به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی ارائه خدمات به روستاها در حوزه آب و فاضلاب نیز به شکل منسجمتری انجام می شود تا رضایت هرچه بیشتر مشترکان در سراسر نقاط استان فراهم شود.
یکی از راه های این خدمات رسانی برقراری ارتباط مناسب میان مشترکان در روستاها با شرکت می باشد و در این زمینه سامانه ارتباطات مردمی 122 در شرکت آب و فاضلاب وجود دارد که جهت اعلام اتفاقات و حوادث از سوی مشترکان راه اندازی شده است.
در همین راستا مشترکان ساکن در روستاها نیز می توانند هرگونه حادثه و اتفاق در زمینه آب و فاضلاب را به اپراتورهای این سامانه در تمام ساعات شبانه روز اعلام نمایند تا پس از ثبت پیگیری و رفع حادثه شود.