X
سرپرستان معاونتها و مدیران دفاتر شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان زنجان منصوب شدند
با صدور احکامی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

 سرپرستان معاونتها و مدیران دفاتر شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان زنجان منصوب شدند

با توجه به یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی در احکامی جداگانه از سوی "مهندس علیرضا جزء قاسمی" رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان سرپرستان معاونتها و مدیران دفاتر شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان زنجان منصوب شدند.
یکشنبه، 17 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علیرضا جزء قاسمی در احکام جداگانه ای علیمحمد نادرخانی را به عنوان سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب،  سید مرتضی موسوی به عنوان سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب، خلیل مهری به عنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی و صادق حسینی را به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات منصوب کرد.

وی همچنین در احکام دیگری ایرج رستمی را به عنوان مدیر دفتر حقوقی و قراردادها، مرتضی طاهری به عنوان مجری طرح های مهم، کبری اترک به عنوان سرپرست مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب، سید اکبر هاشمی به عنوان سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان و نفسیه جعفری را به عنوان سرپرست گروه آموزش همگانی منصوب کرد.

در بخشی از این احکام آمده است:

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال ، همدلی و همکاری کلیه همکاران شاغل در شرکت ، معاونین ، مدیران امور و ستادی در انجام وظایف محوله با رعایت دقیق قوانین و مقررات ، بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستور العمل های مربوطه تحت نظر اینجانب موفق و موید باشید.

تصاویر
  • سرپرستان معاونتها و مدیران دفاتر شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان زنجان منصوب شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری