X
تحقق جهش تولید، تنها راه پیروزی بر دشمنان و تبدیل تهدیدها به فرصت هاست
در جلسه ویدوئوکنفرانسی وزیر نیرو با مدیران صنعت آب و برق استان زنجان عنوان شد:

 تحقق جهش تولید، تنها راه پیروزی بر دشمنان و تبدیل تهدیدها به فرصت هاست

وزیر نیرو در نخستین جلسه ویدئوکنفرانسی خود با مدیران شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تنها راه پیروزی بر دشمنان و تبدیل تهدیدها به فرصت ها، تحقق این عنوان می باشد.
یکشنبه، 17 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان رضا اردکانیان با اشاره به پویش بزرگ #هر هفته-الف-ب-ایران اظهار کرد: 227 پروژه مختلف آب و برق در سال 98 توسط وزارت نیرو افتتاح شده و باید تلاش شود تا طرح های نیمه تمام دولت تدبیر و امید در بخش صنعت آب و برق کشور تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: کارنامه درخشان وزارت نیرو در سال 98 باعث شد تا این وزارتخانه به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی انتخاب شود و با برنامه ریزی های انجام شده این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

وزیر نیرو با تشریح برنامه های این وزارتخانه در سال 99 گفت: توجه به کیفیت نیروی انسانی و رفتارهای مدیریتی، ارتباط با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به صورت اصولی و درک مشترک جایگاه مدیران و نمایندگان در یک فهم، شاسیته پروری و ادامه یکپارچه سازی مدیریت بخش آب و آبفا را از جمله این برنامه ها هستند.

اردکانیان تصریح کرد: اجرای مصوبه اخیر هیئت وزیران و چابکسازی ستاد آب، مدیریت مناسب سدها در بهار و تابستان و نهایی کردن طرح های سازگاری با کم آبی در استانها از دیگر برنامه های وزارت نیرو در سال 1399 می باشد.

وی به تحریم های ظالمانه از سوی استکبار جهانی بر علیه کشورمان نیز اشاره کرده و خاطرنشان ساخت: امسال یکی از سخت ترین سال ها خواهد بود که کشور باید آماده مواجه شدن با این وضعیت باشد.

وزیر نیرو اعمال تحریم ها را یک جنگ روانی از سوی دشمنان دانسته و گفت: شیوع و گسترش بیماری کووید19 دنیا را وارد یک میدان نبرد دیگری کرده است که آغازگر این جنگ قدرت های بزرگ جهان هستند.

اردکانیان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در بحران کرونا با تدبیر و مدیریت می توان کارهای تاثیرگذار و بزرگی انجام داد.

تصاویر
  • تحقق جهش تولید، تنها راه پیروزی بر دشمنان و تبدیل تهدیدها به فرصت هاست
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری