X
مديران جديد 4 امور آب و فاضلاب  در خراسان رضوي معرفی شدند

 مديران جديد 4 امور آب و فاضلاب  در خراسان رضوي معرفی شدند

مديران جديد امورهاي آب و فاضلاب چهار شهرستان ديگر در استان خراسان رضوي معرفي شدند.
یکشنبه، 17 فروردین 1399 | Article Rating

مراسم معارفه مديران امورهاي آب و فاضلاب شهرستان هاي خواف، بجستان ، کلات و فیروزه به دليل شرايط ناشي از کرونا ويروس و ضرورت پرهيز از نشست هاي با جمعيت بالا،  همزمان و از طريق ويدئو کنفرانس برگزار شد.
در اين مراسم که فرمانداران شهرستان هاي ياد شده و معاونان شرکت آبفا حضور داشتند مدير عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي ، جواد سالاری را به عنوان مدير امور خواف، محمدرضا اکبرنیا   به عنوان مدير امور بجستان ، رضا رمضان پور به عنوان مدير امور کلات و مجید سبحانی را به عنوان مدیر آب و فاضلاب شهرستان فیروزه معرفي و از محمد امین صارمی و مهدی عبدیان  مدیران قبلی امورهای روستایی فیروزه و خواف و مهدی رضائیان و موسی رضایی مدیران قبلی امورهای شهری بجستان و کلات تقدير کرد.
سيد ابراهيم علوي همچنين در سخناني به سه پارامتر مهم برای یک پارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و اظهار داشت:  شرايط اقتصادی که ادامه کار در دو شرکت آبفای شهری و روستایی را با مشکل مواجه کرده بود به علاوه تاثیر شرایط فنی بر کمیت و کیفیت آب و بالاخره  مشکلات ناشی از کمبود منابع اعتباری وزرات نیرو را برآن داشت تا ساختار خدمت رساني شرکت های آبفا را در جهت هم افزایی و افزایش ارائه خدمات یک پارچه کند.
وي اظهار اميدواري کرد مديران جديد با برنامه ریزی صحیح و تدقیق اطلاعات شهری و روستایی واستفاده از پتانسیل های موجود و نیروهای خدوم دو حوزه شهری و روستایی  نسبت  به تدوین برنامه جامع خدمت رسانی با کیفیت به شهروندان اقدام کنند. . 
در ادامه فرمانداران شهرستان هاي خواف، بجستان و کلات ومعاون فرماندار فیروزه  ضمن تشکر از اقدامات آبفاي استان و امورهاي تابعه در تامين آب شهرها و روستاها خواستار تکمیل پروژه های در دست اجرا به منظور تامین آب پایدار شهرها و روستاها در پیک مصرف و تابستان شدند.
لازم به ذکر است در اجرای طرح یک پارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی تاکنون مدیران 10 اموردر شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی معرفی شده اند.     

تصاویر
  • مديران جديد 4 امور آب و فاضلاب  در خراسان رضوي معرفی شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری