X
کسب رتبه برتر کشوری توسط شرکت آبفار استان چهار محال و بختیاری

 کسب رتبه برتر کشوری توسط شرکت آبفار استان چهار محال و بختیاری

شنبه، 16 فروردین 1399 | Article Rating

     به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری سرپرست این شرکت از کسب رتبه برتر کشوری در عملکرد آموزشی خبر داد.

    آقای سهراب بهرامی با اعلام این خبر افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری در بین شرکتهای آب و فاضلاب روستایی سراسر کشور به رتبه برتر عملکرد آموزشی دست یافت.

   مهندس بهرامی تصریح کرد: توجه به سرمایه انسانی از جمله وظایف مدیران و مسئولین سازمانها  می باشد لذا با این اعتقاد ارتقائ سطح دانش سازمانی نیروی انسانی را که  در پویایی شرکت نقش اساسی داشته و دارد را در دستور کار قراردادیم و با همت و همراهی همکاران به این مهم دست یافتیم.

    نامبرده توسعه همه جانبه کشور را در گرو پرورش خلاقیت و توانمند سازی نیروی انسانی دانست و در ادامه یاد آوری نمود توجه به توسعه کمی وکیفی آموزش موجب توسعه و ارتقای خدمت رسانی مطمئن و مطلوب تر به مردم را نیز به ارمغان می آورد.

    قابل ذکر است در پی دست یابی به این رتبه آقای مهندس رضا گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ارسال لوح تقدیری به تاریخ  23/12/1398 کسب این رتبه برتر در زمینه عملکرد آموزشی را تبریک عرض نموده.

    روابط عمومی نیز این موفقیت را از طرف کلیه همکاران به سرپرست محترم شرکت تبریک عرض نموده همچنین از تلاشهای مجموعه مسئولین شرکت بخصوص معاونت منابع انسانی و پشتیبانی و اداره توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری نیز تشکر به عمل می آورد.

تصاویر
  • کسب رتبه برتر کشوری توسط شرکت آبفار استان چهار محال و بختیاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری