X
طرح خود اظهاری قرائت کارکرد کنتور در استان گلستان آغاز شد

 طرح خود اظهاری قرائت کارکرد کنتور در استان گلستان آغاز شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت:طرح خود اظهاری قرائت کارکرد کنتور در استان آغاز شد‌
شنبه، 16 فروردین 1399 | Article Rating

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: طرح خود اظهاری کارکرد کنتورهای آب در استان گلستان با هدف توسعه خدمات الکترونیک ،حفظ سلامت عمومی و کاهش تردد قاریان کنتور در سطح استان در راستای پیشگیری از شیوع وبروس کرونا آغاز و صورتحساب مشترکین عزیز بر اساس قرائت کنتور توسط خود مشترک و از طریق خود اظهاری مشترکین عزیز این شرکت انجام خواهد شد و در صورت عدم ارسال شماره کنتور از سوی مشترکین عزیز ،صورتحساب دوره آنان به صورت علی الحساب در دوره مشابه صادر خواهد شد.
بهزاد هرمزی ضمن بیان این خبر افزود:ارائه خدمات غیر حضوری بدون شک راهی در جهت تسهیل خدمات رسانی به مردم به شمار می رود و اقدامی برای خروج از سیستم سنتی و حرکت در مسیر ملحق شدن به خدمات دولت الکترونیک است که امیدواریم با مشارکت آنها شاهد اجرای هر چه بهتر این طرح در این برهه از زمان باشیم .
وی افزود:برای اجرای این طرح روش ارسال پیامک از سوی مشترکین عزیز در نظر گرفته شده که مشترکین عزیز می توانند با ارسال شناسه قبض * رقم کنتور (رنگ سیاه )خود را به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۰۳۰۳۰ پیامک نمایند..
هرمزی در پایان افزود:این شرکت همواره به مشترکین شریف در پیشبرد اهداف توسعه ای و زیرساختی خود اعتماد داشته و مطمئنا پرداخت به موقع آب بهاء توسط مشترکین موجب پیشبرد اهداف این شرکت در ارائه خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین خواهد شد.

تصاویر
  • طرح خود اظهاری قرائت کارکرد کنتور در استان گلستان آغاز شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری