X
خط انتقال آب جکیگور، ترمیم و وارد مدار شد

 خط انتقال آب جکیگور، ترمیم و وارد مدار شد

شنبه، 16 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ، علیرضا قاسمی از ترمیم خط انتقال آب جکیگور که بر اثر سیل تخریب شده بود خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان این خبر افزود: وقوع دو سیلاب در حوزه سرباز منجر به تخریب خط انتقال آب‌ مجتمع روستایی جکیگور و قطع آب روستا نشینان عزیز گردید که علیرغم ارسال لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت رفع حادثه، متأسفانه به دلیل حجم سیلاب و بالا بودن سطح آب عملیات بازسازی متوقف و آبرسانی سیار در برنامه قرار گرفت.

وی افزود: با مساعد شدن شرایط، قسمت های آسیب دیده خط انتقال ترمیم، پمپ ها استارت و مخزن مجتمع جکیگور آبگیری و شرایط آبرسانی پایدار شده است.

مهندس قاسمی ادامه داد: تاسیسات آبرسانی ۴۲ روستایی که در سیل قبلی دچار حادثه شده بود و همچنین ۲۱ روستایی که در سیلاب اخیر آسیب دیده اند، لایروبی، بازسازی و  در مدار بهره برداری قرار دارند.

مدیر عامل شرکت آبفا استان در پایان ابراز امیدواری نمود که در رفع حوادث مشکل خاصی نداریم و زمانی که صرف شده تنها به دلیل شرایط حاکم بر منطقه جغرافیایی میباشد.

با توجه به شرایط شیوع کرونا و افزایش چشم گیر مصرف آب، مدیرعامل آب و فاضلاب استان از شهروندان درخواست نمود نهایت دقت را در مدیریت مصرف آب داشته باشند.

تصاویر
  • خط انتقال آب جکیگور، ترمیم و وارد مدار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری