X
هیچ روستایی از خراسان شمالی در شرایط حساس کنونی نباید بی آب باشد

 هیچ روستایی از خراسان شمالی در شرایط حساس کنونی نباید بی آب باشد

چهارشنبه، 13 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، مهندس غلامحسین ساقی مدیر عامل آبفای خراسان شمالی گفت :در شرایط خاص و حساس کنونی که مردم فهیم استان خراسان شمالی با پیروی از تدابیر ستاد مبارزه با کرونای استان و با رعایت فاصله اجتماعی درصدد شکستن حلقه اتصال این بیماری مسری هستند و از آنجا که یکی ازمهمترین راه های پیشگیری از کرونا حفظ بهداشت فردی است، یکی از ملزومات این امر مهم  وجود آب می باشد.

ساقی افزود : بار دیگر از عموم شهروندان گرامی تقاضا داریم با توجه به افزایش مدت زمان حضور در منزل از مصرف آب بجز برای شرب و بهداشت فردی جدا بپرهیزند .

وی همچنین گفت : نبود زیرساخت های کافی برای آبرسانی پایدار به روستاهای استان و بازگشت جمعیت فصلی به این روستاها ، کار تامین آب را مشکل نموده است. اما حسب دستور استاندار محترم، و تصمیمات ستادی در آبفا، مؤکداً به تمام مدیران شهرستانی شرکت آب و فاضلاب دستور داده شد که بدون در نظر گرفتن تحت پوشش بودن یا نبودن روستاها باید عملیات آبرسانی به هرطریق ممکن انجام پذیرد. و در صورت نبود تاسیسات کافی استحصال و تامین و همچنین در زمان افت دبی و یا بروز اتفاق در شبکه توزیع، می‌بایست آب مناطق مختلف با تانکر تامین شود.

ایشان در مورد عدم استفاده آب شرب برای دام های روستایی گفت : روستانشینان عزیز توجه داشته باشند، آبی که توسط آبفا تامین می‌شود را در شرایط کنونی به هیچ عنوان نباید برای دام و یا آبیاری استفاده نمایند، تا برای مصرف شرب در روستاها دچار مشکل نشویم.

ساقی در پایان در خصوص اهم فعالیت های آبفا تا زمان عبور از دوران شیوع کرونا گفت: تعطیلی وصول مطالبات و افزایش مهلت پرداخت قبوض عدم مراجعه حضوری قاریان کنتور به درب منازل با توجه به درخواست های مردمی تولید روزانه ۶ هزار لیر مواد ضد عفونی کننده سطوح آبرسانی با تانکر در زمان قطع موقت آب و یا عدم کفایت آب موجود در مخازن برای مشترکین از اهم موارد انجام شده توسط همکاران بنده در آبفا بوده که علاوه بر وظایف معمول خویش انجام داده اند.

تصاویر
  • هیچ روستایی از خراسان شمالی در شرایط حساس کنونی نباید بی آب باشد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری