X
تعویض الکترو پمپ و شناور مجتمع ترن چهل زرعی  شهرستان ایوان

 تعویض الکترو پمپ و شناور مجتمع ترن چهل زرعی شهرستان ایوان

با مساعدت مهندس تیموری مدیر عامل محترم شرکت آبفار ، تلاش بی وقفه مجموعه همکاران شرکت و پیمانکار طرف قرارداد الکترو پمپ و شناور مجتمع آبرسانی ترن چهل زرعی این شهرستان که بعلت نقض فنی کارایی لازم را نداشت تعویض شد .
دوشنبه، 11 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام،  مدیر امور  آبفارشهرستان ایوان گفت: با مساعدت مهندس تیموری مدیر عامل محترم شرکت آبفار ، تلاش بی وقفه مجموعه همکاران شرکت و پیمانکار طرف قرارداد الکترو پمپ و شناور مجتمع آبرسانی ترن چهل زرعی  این شهرستان که بعلت نقض فنی کارایی لازم را نداشت تعویض شد  .

آقای مهندس کیانی نسب  افزود با توجه به افت فشار ناشی از نقض فنی و  مستهلک شدن الکتروپمپ مذکور علی رغم نامساعد بودن هوا بعلت بارندگی های اخیرو همزمان با تعطیلات نوروزی   در راستای  خدمات رسانی بی وقفه  وجلوگیری از بروز اختلال و کم آبی با توجه به شرایط فعلی ناشی از ویروس کرونا ، و ضرورت تأمین آب شرب این مجتمع  درمورخه 99/01/10 اقدام به تعویض آن  گردید .

کیانی نسب  به اعتبار هزینه شده برای تعویض این الکترو پمپ اشاره کرد و افزود ، برای تعویض الکتروپمپ و شناور این مجتمع  بالغ بر 900میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته وی  مجتمع مذکور مشتمل بر 8 روستا 420 خانوار وجمعیتی بالغ بر  2520 نفر می باشد.

تصاویر
  • تعویض الکترو پمپ و شناور مجتمع ترن چهل زرعی  شهرستان ایوان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری