X
تولید و توزیع روزانه ۶۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح توسط شرکت آبفای خراسان شمالی

 تولید و توزیع روزانه ۶۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح توسط شرکت آبفای خراسان شمالی

یکشنبه، 10 فروردین 1399 | Article Rating

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ضمن بیان خبر فوق گفت: از ابتدا شیوع ویروس کرونا تاکنون روزانه حدود ۶۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده در این مجموعه و توسط پرسنل مرکز استان  تولید و در اختیار ارگان‌های مختلف قرار گرفته است و این اقدام تا زمان پایان شیوع کرونا،  ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ، مهندس غلامحسین ساقی مدیرعامل این شرکت  عنوان نمود: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، برای کمک رسانی به مردم عزیز از طریق  دستگاه های مختلف اعلام آمادگی کردیم تا بخشی از نیازهای موادضدعفونی کننده را تامین نماییم.

وی تصریح کرد: در سامانه الکترولیز نمک طعام، با استفاده از روش الکترولیز، نمک تبدیل به آب ژاول می شود که برای ضدعفونی نمودن سطوح  لوازم و منازل ، مورد استفاده قرار می گیرد.

ساقی با بیان اینکه به خاطر تعطیلات نوروزی از یک سو و ضرورت ماندن در خانه ها به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از سوی دیگر، اکثر هم استانی های عزیز در خانه هایشان هستند،اما همکاران این شرکت به صورت شبانه روزی و در شیفت های مختلف علاوه بر وظیفه دائمی، نسبت به تولید محلول آب ژاول نیز مبادرت دارند .

ساقی همچنین گفت: تمهیدات گسترده ای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین پرسنل و همکاران و نیروهای پیمانکاران آبفا اندیشیده شده اما در شرایط حساس فعلی همکاران آبفا با احساس مسئولیت اجتماعی، فراتر از وظایف محوله تا پایان کرونا در کنار هم استانی های گرامی خواهند بود و بزودی با محوریت بسیج مستضعفین وسپاه پاسداران، محصول تولیدی در روستاها نیز توزیع خواهد شد.

تصاویر
  • تولید و توزیع روزانه ۶۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح توسط شرکت آبفای خراسان شمالی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری