X
دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی با مدیران و کارکنان شرکت

 دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی با مدیران و کارکنان شرکت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به مناسبت آغاز سال جدید با معاونین، مدیران و کارکنان بخش های مختلف شرکت آب و فاضلاب استان دیدار و گفت گو کرد.
یکشنبه، 10 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی، مهندس امامی در این دیدار اظهار کرد: طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب فرصت طلایی برای پیشبرد اهداف است و باید با همدلی و مشارکت در این زمینه تلاش کنیم و بدانیم که وظیفه اصلی ما خدمت رسانی به شهروندان می باشد.

وی تیم اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان را گروهی فنی و دارای تجربه بالا توصیف کرد و افزود: با این توان موجود باید در  راستای افزایش تعاملات بین بخشی تلاش بیشتری کنیم تا با همدلی در راه رسیدن به اهداف مورد نظر گام برداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: اقدامات خوبی تا کنون در شرکت آبفای استان انجام شده است ولی هنوز برای توسعه خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکین  می توانیم گام های بهتری نیز برداریم.

مهندس امامی بر استفاده از نظرات کارشناسی افراد در حوزه های تخصصی تاکید کرد و گفت: همچنین می بایست با دستگاه های بالادست و سایر  دستگاه های اجرایی نیز ارتباطات قوی داشته باشیم تا با انجام کار تیمی جامعه را به اهداف مورد نظر نزدیک کنیم.

تصاویر
  • دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی با مدیران و کارکنان شرکت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری