به گزارش روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی، مهندس حسین امامی گفت: در شرايط كنوني كه شيوع ويروس كرونا سلامت مردم را در سراسر دنيا تهديد مي نمايد كاركنان شركت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی با تلاش بي وقفه براي تامين آب شرب مستمر و پایدار و بهداشتي، كنترل كيفيت آب به صورت مستمر براي اطمينان از سلامت و بهداشت آب مصرفي ،جمع آوري ، تصفيه و دفع بهداشتي فاضلاب هاي خانگي و كنترل كيفيت آن براي حفظ بهداشت محيط ورفع حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب همواره در كنار مشتركان خود بوده و به ارائه خدمات مشغول هستند.
وي با تاكيد بر لزوم در خانه ماندن براي كنترل ويروس كرونا و شكستن زنجيره انتقال و جلوگيري از شيوع بيشتر آن از مردم خواست تا جايي كه امكان دارد از مراجعه حضوري به امور آب و فاضلاب شهرستان ها خودداري نمايند و خدمات مورد نياز خود را در حوزه آب و فاضلاب از طريق سامانه جامع خدمات مشتركين به نشاني www.abfa-khj.irیا مركز ارتباطات مردمي شركت به شماره 122 به صورت شبانه روزی و سامانه خدمات پیامکی دريافت نمايند.
مهندس امامی تصریح کرد : مشترکین گرامی می توانند خدماتی از جمله درخواست انشعاب آب و فاضلاب، درخواست خدمات 20 گانه پس از فروش از جمله (درخواست قبض المثنی، تغییر نام، تعویض کنتور و تغییر آدرس و ...) را از طریق سامانه فوق دریافت نمایند همچنین از طریق سامانه تلفن 122 نیز می توانند پیگیری اتفاقات آب و فاضلاب شامل کمبود فشار آب، ترکیدگی، انسداد سیفون فاضلاب را انجام دهند.
وی در پایان بیان داشت: ایجاد ارتباط دوسویه بین مشترکین و کارکنان واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی، افزایش کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری، کاهش مراجعات ارباب رجوع از طریق سیستم های خدماتی و الکترونیکی اطلاع رسانی و بررسی نیازها، ایجاد بستر لازم جهت کسب رضایت مشترکین آب و فاضلاب استان و افزایش کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری از جمله اهداف ارائه خدمات به صورت غیرحضوری می باشد.