X
آسیب به ۴۱ روستا در جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی بارندگیهای اخیر

 آسیب به ۴۱ روستا در جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی بارندگیهای اخیر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بارندگی های اخیر و وقوع سیلاب در این استان گفت: تاسیسات آبرسانی به ۴۱ روستا در جنوب استان دچار آسیب شده است.
پنجشنبه، 07 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب این استان با بیان این خبر افزود: در پی وقوع سیلاب در جنوب استان تاسیسات ۴۱ روستا دچار حادثه شده که از این تعداد آبرسانی به  ۳۲ روستا راه اندازی و ۱۰ روستا بعلت طغیان رودخانه های فصلی و مسدود بودن مسیر راه تاکنون اقدامی صورت نگرفته منتهی لوازم و تجهیزات مورد نیاز در محل حادثه آماده می باشد که به محض فروکش نمودن جریان آب عملیات بازسازی انجام خواهد شد.
وی افزود: در روستاهایی که به دلیل انسداد راه های دسترسی هنوز اقدامی صورت نگرفته آبرسانی سیار و آب جیره بندی از طریق مخازن در محل صورت می گیرد که تا رفع بحران ادامه خواهد داشت.
قاسمی عنوان کرد: روستاهایی که دچار بحران شده در حوزه شهرستانهای دلگان، سرباز، نیکشهر و قصرقند قرار دارند.
مدیرعامل آبفای استان ابراز امیدواری نمود: در رفع مشکل روستاهای باقیمانده مشکل خاصی وجود ندارد و به محض فروکش نمودن جریان سیل عملیات بازسازی آغاز و به یاری خداوند آب در اختیار روستانشینان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

تصاویر
  • آسیب به ۴۱ روستا در جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی بارندگیهای اخیر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری