به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس بهزاد هرمزی اظهار داشت : مرکز ارتباط مردمی 122شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با هدف تسریع در خدمات رسانی به مردم شریف استان در شرايط بحراني ناشی از شیوع کرونا و تاكيد بر رويكرد صد درصدي ارائه خدمات غير حضوري در راستای کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت مشترکین به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم فهیم استان خواهد بود .
هرمزی تصریح کرد : پاسخگویی به سوالات و ارائه توضیحات مورد نیاز مشترکین عزیز، پیگیری مشکلات مطرح شده و ارائه نتیجه به مشترکین، اصلاح قبوض مشترکین در صورت نیاز، ارائه کلیه خدمات پس از فروش، پیگیری تعویض کنتورهای خراب، رفع مشکلات عدم قرائت کنتور، پیگیری رفع حوادث شبکه، بررسی قطع احتمالی آب، کمبود فشار و پیگیری رفع آن از جمله خدمات این سامانه عنوان شده است.
وی در پایان بیان داشت: ایجاد ارتباط دوسویه بین مشترکین شریف و کارکنان واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی، افزایش کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری، کاهش مراجعات حضوری از طریق اطلاع رسانی و رسیدگی به نیازها، ایجاد بستر لازم جهت کسب رضایت مشترکین آب و فاضلاب استان و افزایش کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری از جمله اهداف این سامانه خواهد بود .