X
بازدید استاندار گلستان از مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان گرگان

 بازدید استاندار گلستان از مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان گرگان

استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی آب امروز سوم فروردین از مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان گرگان بازدید کرد و درجریان چگونگی نحوه کنترل آبرسانی و پایش لحظه ای آب شرب مرکز استان قرار گرفت.
ﺳﻪشنبه، 05 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به میزان مصرف مشترکین از اسفند ماه تاکنون افزود: مصرف بیش از حد آب توسط مشترکین قطع یقین وظیفه ما راچند برابر کرده که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت آب و فاضلاب از تمام ظرفیت منابع آبی استفاده نموده تا در تامین آب در سطح شهر ها و روستاها با مشکل مواجه نگردیم.
وی در ادامه این بازدید ضمن اشاره به 22 مارس (سوم فروردین ) روز جهانی آب و شعار سازمان ملل با عنوان «آب و تغییر اقلیم» اظهار داشت :رشد روز افزون بیابانها، تغییر در الگوی بارش، افزایش دما و روند کاهش مقدار بارش در کشور از جمله فاکتورهای مهمی است که وقوع همزمان آنها نشان از پدیده تغییر اقلیم می دهد و مهمترین راهکار، سازگاری با تغییر اقلیم است که تغییر در شیوه های مدیریت منابع آب که شامل تغییر در نظام بودجه بندی و برنامه ریزی در منابع آب و مدیریت تقاضا و مصرف ، نیز باید مد نظر قرار گیرد.
در پایان دکتر هادی حق شناس، استاندار گلستان ، ضمن تبریک روز جهانی آب و تقدیر از مدیر عامل و تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب اظهارداشت : در حال حاضر آن‌چه حائز اهمیت است، مدیریت منابع آبی برای ایجاد فرصت بهره‌مندی تمام مردم و تمام نسل‌ها از این نعمت الهی است. که باید بکوشیم بهینه مصرف کنیم تا نسل آینده زندگی بهتری داشته باشند.

                                                                                                                                                     

تصاویر
  • بازدید استاندار گلستان از مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان گرگان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری