X
پیام مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان به مناسب فرارسیدن نوروز سال 1399

 پیام مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان به مناسب فرارسیدن نوروز سال 1399

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی سال 1399 را به خانواده بزرگ صنعت آب و تمامی مشترکین، پیمانکاران، مشاورین و عموم مردم شریف تبریک گفت.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 | Article Rating

متن کامل پیام مهندس بهزاد هرمزی به شرح زیر است ؛

یا مقلب القلوب و الابصار               

بهار هنگامه نو شدن خلقت زیبای خداوندی است و ایرانیان از دیربار به یُمن این رویداد فرخنده طبیعت ، سال و ماه خود را نو و تازه می سازند.

فرا رسيدن بهار طبيعت ،ياد آور قدرت لايزال الهي، انديشه‌ورزي، بالندگي، پويايي، تحول، شادابي و نشاط است كه راز و رمز مانايي و جاوداني اين آيين ناب و اصيل ايراني، پيوند مستحكم آن با تعاليم ديني و آموزه‌هاي اسلامي است . چه زيباست كه اين آغاز با نام و ياد خداي متعال باشد،خدايي كه تولد دوباره طبيعت را به ما ارزاني داشته است بنا براين سزاوار است كه در اين ايام ، شكر ايزد متعال را به جا آورده و نعمت هاي بي پايانش را پاس بداريم .

خدا را سپاسگزارم سال نو را در حالي آغاز مي كنيم كه توانسته ايم با ياري پروردگار متعال و با كوشش بي وقفه و همت بلند شما تلاشگران صنعت آب و فاضلاب ، سند افتخار ديگري در رسيدن به آرمان، استقلال اقتصادي و پيمودن مراحل بالندگي و پيشرفت و ارتقاي خدمت رساني به مردم عزيز بيافزاييم.اميدواريم در سال 99 با آينده نگري، دقت و سرعت به پشتوانه ي نيروهاي توانمند، متخصص، خلاق انجام امور را سرلوحه كار خود قرار دهيم تا در راستاي اهداف شركت آب و فاضلاب گامي موثر برداريم.

اینجانب فرارسیدن نوروز باستانی سال 1399 را به تمامی مردم شریف استان خصوصاً  همکاران ارجمندم و خانواده بزرگ صنعت آب کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، موفقیت و شادی را در کنار خانواده ها  تجربه کنند.

تصاویر
  • پیام مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان به مناسب فرارسیدن نوروز سال 1399
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری