X
استفاده از آب روستایی و ارتش برای رفع کمبود آب شرب در تربت حیدریه 

 استفاده از آب روستایی و ارتش برای رفع کمبود آب شرب در تربت حیدریه 

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب تربت حیدریه گفت: برای رفع کمبود آب شرب در این شهر ضمن  استفاده از یک حقه چاه روستایی نسبت به خرید آب از ارتش اقدام شد.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 | Article Rating

صادق یوسفی با اشاره به افزایش مصرف آب در پی شیوع ویروس کرونا افزود: این شرکت برای جلوگیری از قطعی آب علاوه بر وارد مدار نمودن یک حلقه چاه روستایی با دبی 20 لیتر برثانیه ، خرید آب خام از ارتش به میزان 14 لیتر بر ثانیه را در دستور کار قرار داد.
وی منابع تامین آب این شهر 36 حلقه چاه و دو رشته قنات با توان 620 لیتر در ثانیه  و مصرف روزانه آب در پیک مصرف را بالغ بر 770 لیتر اعلام کرد و اظهار دشت: تمامی چاه ها و تاسیسات آبرسانی در مدار بهره برداری قرار دارند و با حداکثر توان ، آب مورد نیاز مشترکین تامین می شود.
 وی متذکر شد: با این حال  170 لیتر در ثانیه در پیک مصرف کمبود آب داریم و 30درصد شبکه توزیع آب شهرستان هم فرسوده است  که نیاز به نوسازی و بهسازی شبکه به منظور کاهش هدر رفت  و آب به حساب نیامده دارد.
وی از آمادگی کامل نیروها برای رفع اتفاقات خبرداد وخاطر نشان کرد: با تنظیم شیرآلات و تابلو برق ها تاکنون در هیچ منطقه ای از شهر تربت حیدریه مشکل بی آبی یا قطعی آب گزارش نشده است.
به گفته وی  در برخی از مناطق بدلیل عدم توان پاسخگویی شبکه ،تعدادی از مشترکان با کم فشاری آب مواجه شدند که با مدیریت توزیع مشل برطرف شد.
یوسفی از شهروندان خواست  مدیریت مصرف را مدنظر قرار دهند زیرا اگر همین روند ادامه داشته باشد امکان کمبود آب دور از انتظار نخواهد بود بنابراین صرفه جویی و مصرف بهینه آب نقش مهمی در استمرار تامین آب کمی و کیفی شهروندان دارد.  وی گفت: همه روزه پیام های صرفه جویی در قالب اطلاعیه از طریق فضای مجازی شهرستان برای مشترکان ارسال می شود.

تصاویر
  • استفاده از آب روستایی و ارتش برای رفع کمبود آب شرب در تربت حیدریه 
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری