به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علیاصغر جعفری کافی آباد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد درگاههای متنوع برای پاسخگویی به سؤالات، مشکلات و درخواستهای مردم در شرکت آب و فاضلاب قم، سهولت در درستی به خدمات آبفا، کاهش هزینهها، صرفهجویی در زمان و کاهش مراجعات حضوری را از جمله اهداف این اقدامات برشمرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم میتوانند در تمام ساعات شبانه روز علاوه بر سامانه تلفنی 122،از طریق پورتال آبفا به نشانی www.abfa-qom.ir همه خدمات فروش، پس از فروش و فوریتی را از این شرکت دریافت کنند، اظهار داشت: زیرساختهای لازم نیز برای گفتگوی آنلاین 24 ساعته در سایت شرکت آب و فاضلاب فراهم و راهاندازی شده است.
رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 قم با اشاره به اینکه بخش گفتگوی آنلاین به راحتی در سایت شرکت قابل مشاهده و دسترسی است، خاطرنشان کرد: مشترکان میتوانند با مراجعه به سایت آبفا، از این طریق به همکاران ما متصل شده و سؤالات، درخواستها و مشکلات خود را در تمام موارد مربوط به شرکت آب و فاضلاب مطرح کنند.
وی بخش گفتگوی آنلاین را علاوه بر پاسخگویی، ابزاری برای تبادل مدارک مشترکین برای ارائه خدمات غیرحضوری دانست و گفت: پیش از این برای ارائه خدمات غیرحضوری و از طریق تلفن، مشکل ارسال مدارک را داشتیم که در حال حاضر مشترکان میتوانند بدون هیچ مشکل خاصی از طریق بخش گفتگوی آنلاین مدارک مورد نیاز را نیز ارسال کنند.
جعفری کافی آباد با اشاره به اینکه بخش گفتگوی آنلاین از ابتدای دیماه به صورت آزمایشی راهاندازی شده است، ابراز داشت: به دلیل سهولت استفاده از این ظرفیت که مشابه اپلیکیشن های پیام رسان عمل میکند در طول این مدت کوتاه درخواستهای خدمات فروش و خدمات پس از فروش این مرکز بیش از سه برابر شده است که حاکی از کارایی بالای این بخش در ارتباط با مشترکان دارد.
وی با بیان اینکه هر کس به اینترنت دسترسی دارد به راحتی میتواند از خدمات بخش گفتگوی آنلاین بهرهمند شود، یادآور شد: مشترکان در هر ساعت از شبانهروز میتوانند با ورود به سایت شرکت آب و فاضلاب به نشانی www.abfa-qom.ir از طریق بخش گفتگوی آنلاین به سهولت درخواستهای خود را با همکاران ما مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.