X

 پاسخگویی کاربران مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان در خارج از مرکز امکانپذیر شد

در راستای تاکید استاندار گیلان به دستگاه های اجرایی مبنی بر کاهش نیروهای مستقر در شرکت و اجرای طرح دورکاری، با هدف رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری کرونا، با ارائه خدمات فنی دفتر آمار و فناوری اطلاعات معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی، پاسخگویی کاربران مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در خارج از مرکز میسر شد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 | Article Rating

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، تعدادی از کاربران مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از طریق دورکاری و باحضور در منزل پاسخگوی تماس های مردمی می باشند که می توان از این پتانسیل برای مدیریت تماس ها در مواقع بحران و یا در زمان هایی که حجم تماس ها در مرکز 122 بالا باشد، استفاده نمود.
گفتنی است: این شیوه پاسخگویی در مرکز 122 گیلان برای اولین بار در مراکز ارتباطات مردمی 122 کشور اجرا شد که هم اکنون مرکز 122 آب و فاضلاب استان قم نیز با موفقیت این روش را مورد استفاده قرار داد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری