به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، تعدادی از کاربران مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از طریق دورکاری و باحضور در منزل پاسخگوی تماس های مردمی می باشند که می توان از این پتانسیل برای مدیریت تماس ها در مواقع بحران و یا در زمان هایی که حجم تماس ها در مرکز 122 بالا باشد، استفاده نمود.
گفتنی است: این شیوه پاسخگویی در مرکز 122 گیلان برای اولین بار در مراکز ارتباطات مردمی 122 کشور اجرا شد که هم اکنون مرکز 122 آب و فاضلاب استان قم نیز با موفقیت این روش را مورد استفاده قرار داد.