X
73نفر از آبفای روستایی خراسان رضوی به آبفای مشهد منتقل شدند

 73نفر از آبفای روستایی خراسان رضوی به آبفای مشهد منتقل شدند

73نفر از مجموع 533 نیروی شاغل در آبفای روستایی خراسان رضوی در پی اجرای طرح یکپارچه سازی به شرکت آب و فاضلاب مشهد منتقل شدند و مابقی در ساختار یکپارچه شرکت آب و فاضلاب استان خدمت خواهند کرد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 | Article Rating

این مطلب درسومین جلسه کمیته تحویل و تحول دارایی ها ، بدهی ها و تعهدات و حقوق عمومی شرکت آب و فاضلاب استانی ( یکپارچه ) خراسان رضوی اعلام شد.

این کمیته با  16 عضونسبت به تحویل و تحول دارایی ها و اموال در چارچوب مقررات ذیربط و شرح وظایف تعیین شده به نحوی که تداوم امر خدمات رسانی مناسب به مشترکین خللی ایجاد نکند، اقدام خواهند کرد.

در این جلسه معاونان و مدیران و کارشناسان آبفا روستایی به تشریح اقدامات انجام شده در راستای وظایف کمیته تحویل و تحول  پرداختند.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به  هماهنگی های بعمل آمده برای تسهیل در امر تحویل و ازپیگیری و اقدامات همکاران آبفا روستایی با وجود محدودیت های رفت و آمد و بالا بودن حجم کار قدردانی کرد.

محمدرضا اسمعیل زاده از جمع آوری و صورت جلسه اطلاعات اولیه حوزه روستایی خبرداد و اظهار داشت: مستندات موجود به عنوان یک فرآیند در برنامه های آتی شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. 

تصاویر
  • 73نفر از آبفای روستایی خراسان رضوی به آبفای مشهد منتقل شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری