X
کاهش مراجعه مامورین قرائت کنتور به منازل و املاک در استان قزوین

 کاهش مراجعه مامورین قرائت کنتور به منازل و املاک در استان قزوین

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با همکاری مشترکین در ارسال شناسه قبض آب بها به سامانه 100011122 و سپس تکمیل بانک اطلاعاتی از جمله شماره تلفن همراه سرپرست خانوار و یا مدیر ساختمان در مجتمع ها، از مراجعات مامورین کاسته و حذف میگردد .
دوشنبه، 26 اسفند 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، مهندس "ناصر لامعی" با اشاره به تلاش ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: با تکمیل بانک اطلاعات شماره تلفن همراه ، قبوض آب بها برای سرپرست خانوار و یا مدیر ساختمان و مجتمع ها پیامک شده و ضمن عدم چاپ قبوض کاغذی، امکان پرداخت غیرحضوری نیز فراهم و در آینده بسیار نزدیک زمینه خود اظهاری رقم کنتور نیز فراهم می شود.
وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم در تکمیل بانک مورد اشاره و پرداخت به موقع و غیر حضوری آب بها، علاوه بر تداوم خدمت رسانی، سبب عدم مراجعه ماموران این شرکت به منازل مشترکین حتی بعد از رفع این بیماری از کشور نیز، خواهد شد.
"لامعی" سپس به تلاش‌ها برای ارايه خدمات غیرحضوری و عدم حضور مردم در محیط بیرونی اشاره و افزود: این شرکت از هفته گذشته از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.abfaqazvin.ir، خدمات مشترکین در بخش آب و فاضلاب را به صورت غیرحضوری ارائه می دهد و هم اکنون مشترکین با وارد نمودن شناسه قبض، امکان روئیت و پرداخت قبض در سایت را دارند .
وی افزود : علاوه بر موارد فوق، مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با شماره تلفن 122 نیز به صورت شبانه روز، همین خدمات را به صورت غیرحضوری ارائه می دهد.
وی تصریح کرد: به طور حتم اعتماد، زمینه ساز پیوند انسانی و افزایش مشارکت مردمی موجب بالارفتن سرمایه اجتماعی و ایجاد توسعه پایدار است.
"لامعی" تصریح کرد: این شرکت همواره به مردم اعتماد داشته وبی شک یاری و همراهی ایشان، موجب پیشبرد اهداف این شرکت در ارائه خدمات مطلوبتر آب و فاضلاب به مشترکین می باشد.

تصاویر
  • کاهش مراجعه مامورین قرائت کنتور به منازل و املاک در استان قزوین
  • کاهش مراجعه مامورین قرائت کنتور به منازل و املاک در استان قزوین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری