X
انتصاب مدیران جدید در آبفا خراسان رضوی

 انتصاب مدیران جدید در آبفا خراسان رضوی

مراسم معارفه مدیران امورهای آب و فاضلاب شهرستان های گناباد، قوچان و داورزن به دلیل شرایط موجود ناشی از کرونا ویروس و ضرورت پرهیز از نشست های با جمعیت بالا،  همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
یکشنبه، 25 اسفند 1398 | Article Rating

در این مراسم که حضور فرمانداران شهرستان های یاد شده و معاونان شرکت آبفا حضور داشتند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ، جواد سعادتی را به عنوان مدیر امور قوچان، هادی حیدری نیا  به عنوان مدیر امور گناباد و محمدرضا حقانی نسب را به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان داورزن معرفی و از سعید قارنگیان، هادی حیدری نیا و بهشتی نصر مدیران قبلی تقدیر کرد.
سید ابراهیم علوی همچنین در سخنانی شرایط حاکم بر حوزه های فنی به منظور تامین آب کمی و کیفی از نقاط دور دست و تغییرات هزینه ای را لازمه بازنگری در سیستم های اداری دانست و با اشاره به  کاهش منابع اعتباری اظهار داشت: مجموعه این موارد شرکت های آبفا را برآن داشت تا در ساختار خدمت رسانی خود تغییراتی ایجاد کنند لذا وزیر نیرو در ابتدای سال 98 اجرای طرح یک پارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی را کلید زد که اسفندماه به خراسان رضوی رسید.
به گفته وی پس از تعیین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی مدیران جدید چهار امورشهرستانی و امروز هم سه مدیر دیگر معرفی شدند.
وی اظهار امیدواری کرد مدیران جدید با استفاده از توانمندی ها و تخصصی های موجود در همکاران دو حوزه شهر و روستا سطح خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش را ارتقاء دهند و در جهت مهندسی سازمانی با دقت و تفکر قدم بردارند وبه گونه ای نظام اداری را پایه ریزی کنند که تا سال های سال پاسخگوی مردم باشد. 
وی از میران قبلی امورهای هم خواست در کنار مدیران جدید به عنوان مشاوربمانند و آنان را یاری دهند. 
در ادامه فرمانداران شهرستان های قوچان ، گناباد و داورزن ضمن تشکر از اقدامات آبفای استان و امورهای تابعه در تامین آب شهرها و روستاها به ارائه برخی خواسته های خود پرداختند.

تصاویر
  • انتصاب مدیران جدید در آبفا خراسان رضوی
  • انتصاب مدیران جدید در آبفا خراسان رضوی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری