X
مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شیراز معرفی شد

 مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شیراز معرفی شد

طی مراسمی بهمن بهروزی به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز منصوب و از خدمات مدیر عامل پیشین شرکت تقدیر شد.
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، جلسه تودیع و معارفه رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شركت آب و فاضلاب شیراز با حضور معاونین ، مدیران و جمعی از همکاران شرکت در تالار زنده یاد نمازی از طریق ویدئو کنفرانس با شرکت مهندسی آبفا کشور برگزار شد. حمیدرضا جانباز، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ضمن تقدیر از عملکرد ا...بخش نظر پور در دوره هشت سال مدیریت عاملی و تبریک افتخار نایل شدن به بازنشستگی، بهمن بهروزی  را به سمت رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز برای مدت 2 سال منصوب کرد.

در این مراسم حمیدرضا جانباز، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن تقدیر از فعالیت‌های ا...بخش نظر پور در طول خدمت،  از تسلط کامل و تلاش بی‌شائبه وی در اجرای وظایف محوله قدردانی کرد و افزود: افتتاح  و بهره برداری  پروژه‌های مهم خط دوم آب‌رسانی از سد درود زن و نیز بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه فاضلاب شیراز برای فرصت مناسب در آینده نزدیک موکول می شود.

همچنین برای بهمن بهروزی آرزوی توفیق نمود تا در پست جدید منشا خیری برای کلانشهر شیراز باشند.

در بخش دیگری از مراسم ا...بخش نظر پور در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد خود در زمان تصدی مدیریت این شرکت پرداخت و تصفیه‌خانه فاضلاب شماره 2 شیراز را به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه اقتصاد مقاومتی در استان اعلام کرد.

بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید آبفا شیراز ضمن تقدیر از حسن اعتماد وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آبفا کشور خاطرنشان کرد: تلاش ویژه در جهت حفظ خوش‌نامی و استمرار مقام‌های برتر شرکت آب و فاضلاب شیراز خواهد داشت.

وی از نیروی انسانی به‌عنوان یک سرمایه ارزشمند برای استمرار خدمت‌رسانی به مشترکین و تدوین طرح‌ها و برنامه‌های جدید نام برد و افزود: برای توسعه، ارتقاء و پیشبرد اهداف شرکت در راستای خدمت‌رسانی به مردم شیراز تلاشی مضاعف خواهد کرد.

گفتنی است بهمن بهروزی پیش‌ازاین به‌عنوان معاون مهندسی و توسعه منشاء خدمات شایانی در  شرکت آب و فاضلاب شیراز بود.

تصاویر
  • مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شیراز معرفی شد
  • مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شیراز معرفی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری