X
مهندس امامی سکاندار شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی شد/اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های  آبفایی شهری و روستایی استان کلید خورد

 مهندس امامی سکاندار شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی شد/اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آبفایی شهری و روستایی استان کلید خورد

مهندس امامی سکاندار شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی شد/اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آبفایی شهری و روستایی استان کلید خورد.
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 | Article Rating

جلسه تکریم مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و معرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور مهندس جانباز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مهندس خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی برگزار و طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان خراسان جنوبی کلید خورد و مهندس حسین امامی مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه ای خراسان جوبی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان معرفی گردید.

مهندس جانباز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با این جلسه از تلاش های صورت گرفته در زمینه تامین خدمات پایدار آب در مناطق شهری و روستایی استان خشک خراسان جنوبی تقدیر و تشکر کرد و گفت: با درایت، دقت و وحدت نظر مدیران آب این استان، اهداف مد نظر تا کنون به خوبی پیش رفته است و مردم از خدمات شرکت هایی آب و  فاضلاب شهری و روستایی بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: انتظار است پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز از کلیه ظرفیت ها در راستای ارائه خدمات به مردم استان استفاده شود.

وی در ادامه از خدمات مهندس هاشمی مقدم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و مهندس صفوی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: مهندس هاشمی مقدم، در طی دوران مدیریت خود با خدمات شبانه روزی و خالصانه، منشا تحولات بسیار خوبی در استان شدند و پروژه های بسیار مهمی را تعریف و اجرایی نمودند.

مهندس جانباز در  انتها از مدیران درخواست کرد مباحث بهداشتی در خصوص ویروس کرونا را با جدیت رعایت کنند و بخشنامه های مذکور نیز در سطح شرکت ها اجرایی گردد.

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب شهری استان در این جلسه اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب با نهایت دقت، تولید آب در سطح شهرهای استان را انجام داده و نزدیک به 100 درصد جمعیت استان

بهره مند شده اند این در حالی است که استان خراسان جنوبی خشکسالی 19 ساله را تجربه می کند.

مهندس هاشمی مقدم افزود: این مجموعه طی دو سال موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شده است و همه این موفقیت ها با تلاش و همت کلیه همکاران محقق شده است.

مهندس امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور اظهار کرد: برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص برنامه های کلان آب استان با جدیت دنبال می شود و به دنبال این هستیم تا از کلیه ظرفیت ها برای خدمات رسانی بهتر به مردم شریف خراسان جنوبی بهره ببریم.

 

 

     

 

 

 

تصاویر
  • مهندس امامی سکاندار شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی شد/اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های  آبفایی شهری و روستایی استان کلید خورد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری