به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام، در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام روز سه شنبه 20 اسفند ماه انجام شد.
بر این اساس گزارش مهندس مظاهری به منظور پاسخگویی مستقیم به سؤالات و درخواستهای مردم از طریق خط تلفن ۱۱۱ در محل سامانه سامد بازرسی استانداری ایلام حضور یافت و طی دو ساعت، پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه آب و فاضلاب شهری شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام ، سامانه سامد را سامانه ای مطلوب و کارآمد دانست و افزود: این سامانه، امکانی برای ارتباط آسان و بدون هزینه مردم با مسئولان و انتقال مشکلات فراهم کرده است تا بتوانیم راهنمایی و پیگیری های لازم جهت حل و فصل مشکلات شهروندان را انجام بدهیم.
گفتنی است پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) و با نام سامانه سامد به طور مرتب و دوره ای در استان ایلام انجام می شود.