X
مدیرعامل شرکت آبفا ایلام از طریق سامانه سامد به طور مستقیم پاسخگوی سوالات شهروندان شد
ایلام

 مدیرعامل شرکت آبفا ایلام از طریق سامانه سامد به طور مستقیم پاسخگوی سوالات شهروندان شد

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام از طریق سامانه سامد به تعدادی از درخواست‌ها و شکایات مردمی، به صورت مستقیم از طریق سامانه سامد که سامانه ارتباط مردم و دولت است، پاسخ داد.
ﺳﻪشنبه، 20 اسفند 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام، در ادامه روند پاسخ‌گویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان  ایلام روز سه شنبه 20 اسفند ماه انجام شد.

بر این اساس گزارش مهندس مظاهری به منظور پاسخ‌گویی مستقیم به سؤالات و درخواست‌های مردم از طریق خط تلفن ۱۱۱ در محل سامانه سامد بازرسی استانداری ایلام حضور یافت و طی دو ساعت، پاسخ‌گوی مطالبات مردمی در حوزه آب و فاضلاب شهری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان  ایلام ، سامانه سامد را سامانه ای مطلوب و کارآمد دانست و افزود: این سامانه، امکانی برای ارتباط آسان و بدون هزینه مردم با مسئولان و انتقال مشکلات فراهم کرده است تا بتوانیم راهنمایی و پیگیری های لازم جهت حل و فصل مشکلات شهروندان را انجام بدهیم.

گفتنی است پاسخ‌گویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) و با نام سامانه سامد به طور مرتب و دوره ای در استان ایلام انجام می شود.

تصاویر
  • مدیرعامل شرکت آبفا ایلام از طریق سامانه سامد به طور مستقیم پاسخگوی سوالات شهروندان شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری