X
رفع مشکل نشت مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی کهریزک و جلوگیری از هدر رفت ۱۰ لیتر برثانیه آب آشامیدنی

 رفع مشکل نشت مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی کهریزک و جلوگیری از هدر رفت ۱۰ لیتر برثانیه آب آشامیدنی

معاون بهره برداری آبفای منطقه۶ تهران شهرری گفت: با انجام عملیات بازسازی و نصب دو دستگاه شیرخط۴۰۰ میلی متری، مشکل نشت آب مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی کهریزک برطرف و از هدر رفت حداقل ۱۰ لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی جلوگیری شد.
ﺳﻪشنبه، 20 اسفند 1398 | Article Rating

  حسین نامداری با اعلام این خبر افزود : در پی بررسی ها و پایش های انجام شده توسط امور آب و فاضلاب شهر کهریزک و مشخص شدن عدم تناسب آب خروجی چاه ها و خروجی مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی این شهر، وجود نشت آب خط ورودی این مخزن مورد تایید قرار گرفت. 

   وی بیان اینکه با انجام عملیات حفاری، محل نشتی آب شناسایی و مشخص شد که این نشتی به علت پوسیدگی خط لوله ۴۰۰ میلی متری یکی از کمپارتمان های مخزن است ادامه داد: با مشخص شدن مشکل و شناسایی محل نشت آب، پس از انجام برنامه ریزهای لازم، خط لوله آسیب دیده  مخزن به طول ۱۴متر توسط امدادگران امور آب و فاضلاب کهریزک بازسازی شد و مشکل نشتی مخزن به طور کامل برطرف و از هدر رفت ۱۰ لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی جلوگیری شد.

   نامداری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیر، رئیس بهره برداری و دیگر دست اندرکاران امور آب و فاضلاب کهریزک خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای این عملیات به منظور تعادل بخشی به شبکه توزیع و افزایش امکان مدیریت شبکه به ویژه در زمان های اضطراری دو دستگاه شیرخط۴۰۰ میلی متری بر روی خط مخزن کهریزک نصب شد. 

    شهر کهریزک در جنوب شهرستان ری واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر به ۶۵۴۵ مشترک آب خدمات رسانی می کند.

تصاویر
  • رفع مشکل نشت مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی کهریزک و جلوگیری از هدر رفت ۱۰ لیتر برثانیه آب آشامیدنی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری