X
تولید آب ژاول توسط شرکت آبفار استان ایلام

 تولید آب ژاول توسط شرکت آبفار استان ایلام

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار ایلام از سامانه تولید آب ژاول (ماده ضدعفونی کننده) شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام بازدید و از نزدیک با نحوه عملکرد دستگاه و خدمات رسانی شرکت آبفار قرار گرفتند.
ﺳﻪشنبه، 20 اسفند 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام، معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار ایلام از سامانه تولید آب ژاول (ماده ضدعفونی کننده) شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام بازدید و از نزدیک با نحوه عملکرد دستگاه و خدمات رسانی شرکت آبفار قرار گرفتند.

در این بازدید مهندس تیموری مدیر عامل ورئیس  هیئت مدیره شرکت  آب و فاضلاب  روستایی استان ایلام با تشریح فعالیتهای شرکت در بحث مقابله با بیماری کرونا اعلام داشتند با توجه به تاًکید استاندار محترم در خصوص بسیج عمومی مقابله با کرونا ویروس ، این شرکت در حرکتی خودجوش با خریداری و تجهیز سامانه تولید آب ژاول بعنوان یکی از موثرترین مواد گندزدا قدم بسیار مهمی در مبارزه با این بیماری در سطح استان برداشته است.

نورالله تیموری اظهار داشت: سامانه تولید آب ژاول بعنوان یکی از موًثرترین محلول های ضد عفونی کننده مناسب برای  گندزدایی، سطوح  به کار می‌رود و خاصیت ضدعفونی‌کننده آن به دلیل کلر محلول در آن است .         

 وی افزود: هم اکنون از این محلول برای ضدعفونی کردن مکان های مختلف در جهت پیشگیری از ویروس کرونا در تمامی شهرستان های استان توزیع و  استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام تاکید کرد: با تمهیدات پیش بینی شده و در صورت نیاز بیشتر به این ماده ضد عفونی، تولید آن به 2900 لیتر در شبانه روز افزایش خواهد یافت .

در پایان دکتر کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام  از اقدام جهادی، خیر خواهانه و ارزشمند مدیر عامل شرکت آبفار و همکاران دخیل  در راه اندازی و تولید این ماده ضدعفونی کننده که با ظرفیت قابل قبول  تأمین کننده بخشی از  نیاز ضروری مردم استان  در این شرایط می باشد قدردانی کرد. 

تصاویر
  • تولید آب ژاول توسط شرکت آبفار استان ایلام
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری