X
تمامی مراقبت های لازم برای مقابله با کرونا در آبفای استان زنجان اعمال شده است
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد:

 تمامی مراقبت های لازم برای مقابله با کرونا در آبفای استان زنجان اعمال شده است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت اتخاذ اقدامات مقابله ای با این ویروس تمامی مراقبت های لازم برای مقابله با کرونا در شرکت آبفای استان زنجان اعمال شده است.
دوشنبه، 19 اسفند 1398 | Article Rating

علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: آموزش فراگیر برای کارکنان ستاد و امورات تابعه شرکت آبفای استان زنجان و برگزاری دوره های آموززشی چهره به چهره از جمله اقدامات این شرکت در راستای مبارزه با کرونا ویروس بوده است.

وی افزود: تهیه دستگاه تب سنج و تب سنجی روزانه همکاران، ضدعفونی نمودن محیط اداره، کارکنان و مراجعین نیز از اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا در شرکت آبفای زنجان می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: توزیع بسته های بهداشتی همچون: دستکش یکبار مصرف، ژل ضد عفونی و ماسک بین همکاران از دیگر اقداماتی است که در دستور کار این شرکت قرار دارد.

جزء قاسمی گفت: توزیع مایع ضد عفونی کننده در ستاد و تمامی امورات تابعه شرکت جهت استفاده کارکنان و مراجعین برای تامین بهداشت دست این افراد و ضد عفونی خودروها و سایر تجهیزاتی که کارکنان و مراجعین با آن در ارتباط هستند از دیگر اقدامات جهت مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

 

تصاویر
  • تمامی مراقبت های لازم برای مقابله با کرونا در آبفای استان زنجان اعمال شده است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری