X

 سیلاب و طغیان رودخانه ها 35 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات روستایی استان ایلام وارد کرد

سامانه بارشی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 5 ،6 و 7 اسفند 98 و حجم بالای این بارندگی که موجب ایجاد سیلاب و طغیان رود خانه ها شد 35 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات روستایی استان ایلام وارد کرد.
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام، مهندس تیموری گفت: سیل هفته گذشته زیر ساخت های آب 63 روستا در استان ایلام در سطح کلی و جزئی را دچار آسیب زدگی کرد .

مدیر عامل و رئیس مدیریت بحران شرکت آبفار استان ایلام گفت :  علیرغم تدابیر پیشگیرانه  مقابله با این پدیده طبیعی با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی به علت حجم بالای بارندگی ها ، متأسفانه باز خساراتی به تأسیسات و زیر ساخت های آبرسانی روستایی وارد گردید . که شهرستانهای  چرداول و شهرستان مرزی  دهلران بیشترین حجم آسیب دیدگی راداشتند.

مهندس تیموری حجم خسارات  اولیه وارده به تأسیسات را مبلغ 35 میلیارد ریال برآورد کرد ،  و خاطر نشان ساخت علی رغم خسارات وارده و پراکندگی جغرافیایی روستاها با آمدگی قبلی و تلاس شبانه روزی همکاران خدوم  و بکارگیری از توان و ظرفیت پیمانکاران طرف قرارداد خوشبختانه از خسارات بیشتر به تأسیسات جلوگیری و همچنین در مناطق حادثه دیده با ایجاد خط یدک ، بازسازی، ترمیم و اصلاح  خطوط انتقال و شبکه های توزیع نقاط حادثه دیده ناشی از سیل ، در اسرع وقت اقدام  و تأسیسات در مدار مجدد قرار گرفت ، و در حال حاظر آب تمام روستاها وصل و الحمدالله مشکلی در این مورد وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت آبفار افزود ، در این مدت روستاهایی که مشکل تأمین آب داشتند از طریق آبرسانی سیار ارائه خدمات گردید.  

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری