X
افتتاح و بهره برداری از طرح های بزرگ آبرسانی و تصفیه خانه در 5 استان به صورت ویدئوکنفرانس
در هفته نوزدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران انجام شد؛

 افتتاح و بهره برداری از طرح های بزرگ آبرسانی و تصفیه خانه در 5 استان به صورت ویدئوکنفرانس

رضا اردکانیان وزیر نیرو در هفته نوزدهم پویش سراسری #هرهفته:الف_ب_ایران و با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به صورت هم‌زمان در 5 استان کشور طرح های آبرسانی روستایی و تصفیه‌خانه را به صورت ویدئوکنفرانس از محل ستاد وزارت نیرو افتتاح کرد.
ﺳﻪشنبه، 13 اسفند 1398 | Article Rating

به‌گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، بر اساس این گزارش، این طرح‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، زنجان، کرمان، قزوین و لرستان قرار دارند و طبق برنامه مقرر بود در طول اسفندماه جاری افتتاح شوند، اما به‌دلیل ملاحظات بهداشتی و ایمنی ناشی از شیوع ویروس کرونا، امروز به صورت غیرحضوری و ویدئوکنفرانسی افتتاح شدند.

بر اساس این گزارش، طرح‌های تصفیه‌خانه فاضلاب خوی در استان آذربایجان غربی، ارتقای واحد اول تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان و آغاز عملیات اجرایی واحد دوم تاسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زنجان در استان زنجان و پروژه‌های استان کرمان شامل واحد دوم تصفیه‌خانه آب شرب و آبرسانی به شهرهای بافت بزنجان، شروع عملیات اجرایی آبرسانی به 71 روستا و آبرسانی به 12 روستا به بهره‌برداری رسید.

در استان اصفهان نیز بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب شهر اصفهان از طریق فاینانس چین، تصفیه‌خانه فاضلاب داران واحدهای 2 و 3، تصفیه‌خانه فاضلاب اژیه، آبرسانی روستایی به مجتمع 19 روستای فلاورجان، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال جنوب شرق اصفهان، شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب هاشم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

در استان لرستان نیز خطوط انتقال آب، ایستگاه پمپاژ، بازسازی منابع تامین آب فیروزآباد، اجرای شبکه جمع‌آوری و انشعاب‌های فاضلاب منطقه ماسوریه، آبرسانی به 80 روستا و عملیات اجرایی آبرسانی به 19 روستا آغاز شد.

تصاویر
  • افتتاح و بهره برداری از طرح های بزرگ آبرسانی و تصفیه خانه در 5 استان به صورت ویدئوکنفرانس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری