X
بهره برداری از پروژه ارتقای مدول اول و کلنگ زنی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

 بهره برداری از پروژه ارتقای مدول اول و کلنگ زنی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بهره برداری از پروژه ارتقای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان و کلنگ زنی مدول دوم این تصفیه خانه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور اردکانیان وزیر نیرو و حقیقی استاندار زنجان انجام می پذیرد.
دوشنبه، 12 اسفند 1398 | Article Rating

علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: برای افتتاح مدول اول این تصفیه خانه 440 میلیارد ریال و برای ارتقاء مدول دوم تا کنون 331 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: هم اکنون ظرفیت فعلی تصفیه فاضلاب در این واحد 40 هزار متر مکعب می باشد که پس از تکمیل پروژه به 75 هزار متر مکعب در شبانه روز رسیده و که بیش از 410 هزار نفر جمعیت را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهد داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برای تامین فاضلاب این تصفیه خانه 117 کیلومتر خطوط اصلی و 226 کیلومتر خطوط فرعی جمع آوری بهداشتی فاضلاب و 5.4 کیلومتر نیز خط انتقال اجرا شده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را جلوگیری از آلودگی منابع آبهای سطحی و زیر زمینی، حفاظت از منابع آب و استفاده از پساب تصفیه شده در صنعت و کشاورزی برشمرد.

جزء قاسمی بیان کرد: این پروژه در قالب پویش #هرهفته-الف-ب-ایران افتتاح می شود که قرار است طی این پویش 227 پروژه آب و فاضلاب با اعتباری افزون بر 33 هزار میلیارد ریال در 31 استان کشور به صورت هفتگی مورد بهره برداری قرار گیرد.

تصاویر
  • بهره برداری از پروژه ارتقای مدول اول و کلنگ زنی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری