X
معارفه رئيس اداره آب و فاضلاب ايواوغلي

 معارفه رئيس اداره آب و فاضلاب ايواوغلي

محرم زينال زاده به عنوان رئيس اداره آب و فاضلاب ايواوغلي معرفي شد.
دوشنبه، 12 اسفند 1398 | Article Rating

جلسه معارفه رئيس اداره آب و فاضلاب ايواوغلي در بخشداري اين شهر و با حضور بخشدار ،شهردار ، اعضاي شوراي شهر ايواوغلي ، مديرعامل و معان بهره برداري و توسعه شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي برگزار و محرم زينال زاده بعنوان رئيس اداره آب و فاضلاب ايواوغلي معرفي شد.
در ابتداي اين جلسه سرپرست شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي در سخناني به يكپارچه شدن شركتهاي آب و فاضلاب شهري و روستايي اشاره كرد و افزود : با يكپارچه شدن اين شركتها توان شركت بيشتر شده و شركت آب و فاضلاب هم از لحاظ فني و هم از نظر ارائه خدمات بهتر و منسجم تر عمل خواهد كرد .
وي در قسمت بعدي سخنان خود گفت : در جهت سرعت بخشيدن به آبرساني روستا‌ها و استفاده بهتر از همه امكانات موجود از جمله منابع انساني، ظرفيت‌هاي تخصصي و منابع مالي ، يك شركت به نام آب و فاضلاب استان‌ها تشكيل شده وظايف دو شركت روستايي و شهري را به صورت يكپارچه به انجام خواهد رسيد . وليزاده يكپارچه‌سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهری و روستایی كشور را در بهبود مديريتي و توسعه خدمات در ابعاد مختلف تاثيرگذار دانست و ابراز اميدواري كرد: با يكپارچه‌سازي شركت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي، خدمت‌رساني ها نيز از شتاب بيشتري برخوردار شود.
مديرعامل شركت در پايان زينال زاده را از نيروهاي جوان و متخصص دانست و افزود ان شاالله با كمك بخشدار و ساير مسئولان شاهد رشد و شكوفايي اين بخش باشيم.
در ادامه جلسه بخشدار ايواوغلي ضمن آرزوي موفقيت براي رئيس اداره آب و فاضلاب جدید ايواوغلي به تشريح وضعيت آبي روستاي بخش ايواوغلي پرداخت و اطلاعات كاملي در اين زمينه ارائه نمود . محمدزاده گفت : با تعامل و همكاري هم مشكلات اين بخش را در راستاي هدف عاليه نظام كه همان خدمت به مردم است را انجام خواهيم داد.
در خاتمه زينال زاده رئيس اداره آب و فاضلاب ايواوغلي از اعتماد مديرعامل شركت به خود تشكر كرد و افزود : ان شاالله با همدلي در خدمت مردم شريف بخش ايواوغلي هستيم و در راستاي رفع موانع و مشكلات تلاش خواهيم كرد.
گفتني است بايرام قليزاده رئيس سابق اداره آب و فاضلاب ايواوغلي به افتخار بازنشستگي نايل آمده است .

تصاویر
  • معارفه رئيس اداره آب و فاضلاب ايواوغلي
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری