مهندس شریف زاده گفت: با عنایت به حذف قبوض کاغذی آب بهاء از دوره 985 در امور فردوس، یک سیستم کامپیوتر در قسمت اداره خدمات مشترکین و در آمد امور مستقر گردید تا مشترکین و شهروندان با حضور کارشناس مربوطه به درگاه میز خدمت الکترونیکی مراجعه و در خصوص نحوه دریافت اینترنتی قبوض صورتحساب و دیگر خدمات آموزش لازم را فراگیری کنند.
مهندس شریف زاده افزود: آشنایی مشترکین با روش های نوین خدماتی بسیاری از مشکلات را مرتفع و باعث کاهش ترددهای غیر ضرور درون شهری و ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و قابل دسترس در هر زمان می شود.