X
اولین مدیر امور در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی معرفی شد

 اولین مدیر امور در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی معرفی شد

اولین مدیر امور در شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی در شهرستان تربت جام معرفی شد. 
شنبه، 10 اسفند 1398 | Article Rating

در مراسم معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تربت جام که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و فرماندارو مسئولان  شهرستان برگزار شد محسن عبدالهی به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب  تربت جام معرفی و از رضا صباغی مدیرقبلی امور تقدیر بعمل آمد. در این مراسم ابتدا مدیر قبلی امور گزارشی از وضعیت منابع آب شرب شهرستان را به اطلاع رساند سپس فرماندار شهرستان با اشاره به خشکسالی های دو دهه گذشته در کشور از برداشت بیش از حد آب  از منابع زیر زمینی شهرستان توسط بخش های مختلف به ویژه کشاورزی اظهار نگرانی کرد .مرتضی حمیدی با تاکید بر تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی و استفاده از روش های نوین آبیاری برای حفظ منابع موجود اظهار داشت: تولید و صادرات خریزه و هندوانه در شهرستان ، صادرات آب محسوب می شود چرا که  در کشت این دو محصول آب فراوانی مصرف می شود.
وی در ادامه چند ویژگی مدیردر نظام اداری کشور را خاطر نشان کرد و افزود: قبول پست های مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی ایثار و جهاد تلقی می شود.
وی با تقدیر از مهندس عبدالهی برای پذیرش پست مدیریت امور آبفای شهرستان خطاب به وی اعلام کرد : شما رسالت و مسئولیت سخت تامین آب 225هزارنفرجمعیت ساکن در شهرها و روستاهای شهرستان را عهده دارهستید.
مدیر عامل شرکت آّ و فاضلاب استان خراسان رضوی هم به شرایط خاص آبی و تغییرات اقلیمی استان اشاره کرد و گفت: الگوی بارش ها از برف به باران تغییر کرده و تغییرات دمایی باعث افزایش گرمای هوابه میزان یک تا 1.5درجه در سال شده و این درحالی است که توان آبدهی چاه های حفر شده در 3- 4 سال گذشته در تربت جام به یک سوم  تا یک چهارم کاهش یافته است.
سید ابراهیم علوی شرایط موجود را سخت و یک جنگ تمام عیار اقتصادی توصیف کرد و خواستار کار و تلاش بیشتر همکاران در حوزه های مختلف برای فائق آمدن بر چالش ها تاکید کرد.
وی افزود: تعرفه پائین آب در شهر و روستا باعث فشار بر شرکت های آبفا شده است و از سوی دیگر بایستی گام های خود را برای  همراه شدن با تحولات اجتماعی و پاسخگویی به نیازها و مطالبات شهروندان بلند برداریم.
وی اهداف طرح یک پارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی را یادآور شد و افزود: وزارت نیرو و شرکت مهندسی به این نتیجه رسیدند که با اجرای این طرح شرکت های آبفا کامل شده و بهتر می توانند به تغییرات واکنش نشان دهند.
    
 

تصاویر
  • اولین مدیر امور در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی معرفی شد
  • اولین مدیر امور در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی معرفی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری