مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت : با توجه به ماموریت شرکت آب و فاضلاب استان مبنی بر تامین آب شرب بهداشتی برای شهروندان عزیز و همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب جهت مقابله با ویروس کرونا، خدمات شرکت شرکت آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می شود .
وی افزود: بنابراین مشترکین می توانند تقاضای انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش انشعاب از جمله اخذ صورتحساب آب بهاء ، تغییر نام ، تغییر عمق کنتور ، اعلام خرابی کنتور ، اعلام کارکرد کنتور ، تغییر کاربری ، تعویض کنتور ، تفکیک کنتور و سایر خدمات از طریق مراجعه به سامانه خدمات مشترکین شرکت در سایت http\\abfaazarbaijan.ir بصورت شبانه روزی دریافت نمایند .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مشترکین جهت پرداخت قبوض آب به صورت تلفنی می توانند از طریق شماره تلفن 1522به صورت شبانه روزی اقدام و همچنین جهت دریافت صورتحساب خود می توانند شناسه قبض خود را به سرشماره 1000001522 اعلام نمایند.
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان در پایان افزود: مشترکین عزیز می توانند حوادث و اتفاقات آب، افت فشار، کیفیت آب ، و ترکیدگی انشعابات را به مرکز ارتباطات مردمی روابط عمومی آب وفاضلاب با شماره تماس 122 اعلام نمایند در ضمن مرکز یاد شده در کلیه روزهای سال بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی همشهریان می باشند. لذا از شهروندان عزیز تقاضای می شود درصورت بروز ویا مشاهده هرگونه مشکل با این مرکز تماس حاصل فرمایند.