X
توزیع و نصب 1500دستگاه شیرآلات کاهنده فشار آب در کهگیلویه و بویراحمد
طی سال جاری صورت گرفت؛

 توزیع و نصب 1500دستگاه شیرآلات کاهنده فشار آب در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون در آمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع و نصب بیش از 1500 فقره شیر کاهنده فشار آب و ادوات مربوطه در اماکن عمومی و دستگاه های اجرایی طی سال جاری خبر داد و گفت: این کار به جهت ترویج مصرف بهینه آب و فرهنگ استفاده از لوازم کاهنده مصرف انجام گرفت.
یکشنبه، 04 اسفند 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، سلمان جمالفرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از راهکارهای مهم در کاهش هدررفت آب نصب ادوات و شیرالات کاهنده مصرف آب است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف   شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  افزود:  صرفه جویی  هرچند اندک می تواند باعث کاهش مشکلات ناشی از کمبودآب باشد و از هدر رفت این کالای با ارزش جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه  یکی از راهکاری موثر و کم هزینه صرفه جویی در مصرف آب نصب تجهیزات و  لوازم  کاهنده فشار آب است، تصریح کرد: نصب اینگونه تجهیزات باعث کاهش 35 درصدی مصرف آب  در میان خانوارها ، دستگاه های اجرایی  و اماکن عمومی خواهد شد.

 جمالفرد عنوان کرد: نصب  شیرآلات کاهنده مصرف آب اخلالی در مصرف شهروندان ایجاد نخواهد کرد و  باعث کاهش هزینه ها و مصرف  بهینه آب  نیز خواهد شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف  و کاهش آب بدون در آمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع و نصب بیش از 1500 فقره شیر کاهنده فشار آب و ادوات مربوطه در اماکن عمومی و دستگاه های اجرایی طی سال جاری خبر داد و گفت: این کار به جهت ترویج مصرف  بهینه آب و  فرهنگ استفاده از لوازم کاهنده مصرف  انجام گرفت.

 

تصاویر
  • توزیع و نصب 1500دستگاه شیرآلات کاهنده فشار آب در کهگیلویه و بویراحمد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری