X
نظام پيشنهادها در شرکت آبفای خراسان رضوي با حضور ارزيابان جشنواره ملي نظام پيشنهادها ارزيابي شد

 نظام پيشنهادها در شرکت آبفای خراسان رضوي با حضور ارزيابان جشنواره ملي نظام پيشنهادها ارزيابي شد

شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي براي شرکت در دهمين جشنواره ملي نظام پيشنهادها با حضور ارزيابان ملي از دو شرکت سايپا و پالايشگاه نفت اصفهان ارزيابي شد.
یکشنبه، 04 اسفند 1398 | Article Rating

در جلسه افتتاحيه اين ارزيابي که با حضور معاون  برنامه ريزي و منابع انساني و دبيران کميته هاي بررسي پيشنهاد ساير حوزه ها برگزار شد ،  دبير نظام پيشنهادها در خصوص وضعيت نظام پيشنهادها در شرکت گزارشي ارائه داد .
جلال صلواتي زاده  روند استقرار و رشد نظام پيشنهادها در شرکت و کسب سرانه 2.5 که بالاتر از سرانه صنعت آب و فاضلاب مي باشد  را مرهون مشارکت و همياري همه همکاراني دانست که به بهبود مستمر و ارتقاء بهره وري اعتقاد دارند .
وي همچنين  برگزاري سه جشنواره و همايش داخلي نظام پيشنهادها و تقدير از پيشنهاد دهندگان و مجريان را نشان از اعتقاد مديران  شرکت به سيستم  مديريت مشارکتي دانست .
      سپس جلال کرمي سر ارزياب و محمد رضا مرادي ارزياب  اهداف و نحوه ارزيابي را بر اساس مدل ارزيابي ملي نظام پيشنهادها  تشريح کردند .
در ادامه با حضور در دبيرخانه نظام پيشنهادها و بعضي از دفاتر ستاد و نيز بازديد از پيشنهادهاي اجرا شده در امور طرقبه شانديز اقدام به ارزيابي شرکت نمودند .
پس از پايان ارزيابي ، جلسه اختتاميه  با حضور مدير عامل شرکت آبفا استان تشکيل شد که در اين جلسه ارزيابان روند نظام پيشنهادها در شرکت را مثبت  و رو به پيشرفت اعلام کردند و اظهار داشتند: سرانه پيشنهادها ، رويکرد آينده  و برنامه هاي  تدوين شده در شرکت آبفا در نتيجه حمايت هاي مديرعامل و ساير مديران قابل توجه است. 
جلال کرمي سر ارزياب از نظام پيشنهادها به عنوان چشم و گوش مديران نام برد که قادر به تشخيص نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکار به مديران مي باشد. وي بر استفاده از نيروي فکري کارکنان براي بهبود امور تاکيد کرد و افزود: در کنار تهديد ها فرصت ها نيز بايستي مدنظر قرار بگيرند. 
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي  هم بازنگري در ايده آل ها و تعالي سازماني را در گرو مديريت مشارکتي دانست که بخشي از آن به نظام پيشنهادها مرتبط است.
سيد ابراهيم علوي مشارکت همکاران در ارائه پيشنهاد را رو به رشد توصيف کرد و گفت : نظام مديريتي شرکت در پي راهکارهاي انگيزشي براي افزايش سرانه پيشنهاد هاي همکاران مي باشد .
وي با بيان اينکه آبفاي استان در مسير تعالي سازماني قدم گذاشته است خاطر نشان کرد: کيفيت را پاياني نيست و شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي از تجربيات و پيشنهادهاي خارج از سازمان هم براي سرعت بخشي به روند بهبود فعاليت ها استقبال مي کند.
وي يک از مهمترين اهداف شرکت را به حداقل رساندن نگراني شهروندان عنوان کرد و افزود: کنترل آسيب هاي رواني جامعه ارزش چشم پوشي از برخي منافع اقتصادي را دارد.
معاون برنامه ريزي و منابع انساني شرکت هم به نتايج برخي پيشنهادها اشاره کرد که اجراي آن ها در سيستم اداري شرکت منجر به بهبود روش ها شده است.
سيد سعيد مدرسي افزود: طراحي سيستم بومي خدمات مشترکين و ارائه به ساير شرکت ها و ارتقاء الکترونيکي حوزه مشترکين تنها بخشي از موفقيت هاي شرکت بشمار مي آيد که از طريق نظام پيشنهادها کسب شده است.
وي با اشاره به به طرح يک پارچه سازي شرکت هاي آبفاي شهري و روستايي ، بر ارتقاء سامانه نظام پيشنهادها به منظور تسريع و تسهيل در دسترسي همکاران تاکيد کرد.    

تصاویر
  • نظام پيشنهادها در شرکت آبفای خراسان رضوي با حضور ارزيابان جشنواره ملي نظام پيشنهادها ارزيابي شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری