X
انجام 9106 نظرسنجي از مشترکين در مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبي

 انجام 9106 نظرسنجي از مشترکين در مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبي

رئيس مرکز ارتباطات مردمي 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبي از انجام 9106 نظرسنجي در قالب 6 فرم از مشترکين در اين مرکز در 11 ماهه نخست سال جاري خبر داد.
یکشنبه، 04 اسفند 1398 | Article Rating

مهندس محمدرضا رحيمي اظهار کرد: در بخش پاسخگويي و ثبت درخواست نيز در مدت مذکور، تماس هاي ورودي  و خروجي کال سنتر 145063 مورد، تماس هاي ورودي به صف پاسخگويي 42044 مورد و تماس هاي ورودي به صف راهنماي خدمات مشترکين کال سنتر 1036 مورد بوده است.

وي افزود در بخش پرونده هاي حوادث آب و فاضلاب نيز در 8978 مورد اعزام به محل حادثه داشتيم که از اين تعداد 8216 مورد مربوط به حوادث آب و  762 مورد مربوط به حوادث فاضلاب بوده است.

رئيس مرکز ارتباطات مردمي 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبي از ثبت تعداد 555 مورد درخواست (شکايت) در اين مرکز در 11 ماهه  سال جاري خبر داد و يادآور شد: بيشترين شکايت مربوط به عدم جمع آوري نخاله و آسفالت نکردن بوده است.

تصاویر
  • انجام 9106 نظرسنجي از مشترکين در مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبي
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری