مهندس محمدرضا رحيمي اظهار کرد: در بخش پاسخگويي و ثبت درخواست نيز در مدت مذکور، تماس هاي ورودي و خروجي کال سنتر 145063 مورد، تماس هاي ورودي به صف پاسخگويي 42044 مورد و تماس هاي ورودي به صف راهنماي خدمات مشترکين کال سنتر 1036 مورد بوده است.
وي افزود در بخش پرونده هاي حوادث آب و فاضلاب نيز در 8978 مورد اعزام به محل حادثه داشتيم که از اين تعداد 8216 مورد مربوط به حوادث آب و 762 مورد مربوط به حوادث فاضلاب بوده است.
رئيس مرکز ارتباطات مردمي 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبي از ثبت تعداد 555 مورد درخواست (شکايت) در اين مرکز در 11 ماهه سال جاري خبر داد و يادآور شد: بيشترين شکايت مربوط به عدم جمع آوري نخاله و آسفالت نکردن بوده است.