X
روند نظام پیشنهادها در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ارزیابی شد

 روند نظام پیشنهادها در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ارزیابی شد

جلسه ارزیابی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره ملی نظام پیشنهادها با حضور ارزیابان دو شرکت سایپا و پالایشگاه نفت اصفهان برگزار شد.
شنبه، 03 اسفند 1398 | Article Rating

در جلسه افتتاحه ممیزی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی و رئیس گروه تحول اداری و بهره وری آبفای استان  مطالبی بیان داشتند سپس جلال کرمی سر ارزیاب و محمد رضا مرادی ارزیاب  اهداف و نحوه ارزیابی را  تشریح و در ادامه با حضور در قسمت های مختلف ساختمان ستاد و نشست و گفتگو با همکاران اقدام به ارزیابی شرکت کردند.
پس از پایان ارزیابی نشستی با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی برگزار شد در این جلسه ارزیابان روند نظام پیشنهادها در شرکت را مثبت  و رو به پیشرفت اعلام کردند و اظهار داشتند: سرانه پیشنهادها ، رویکرد آینده  و برنامه های  تدوین شده در شرکت آبفا در نتیجه حمایت های مدیرعامل و سایر مدیران قابل توجه است. 
جلال کرمی سر ارزیاب از نظام پیشنهادها به عنوان چشم و گوش مدیران نام برد که قادر به تشخیص نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکار به مدیران می باشد. وی بر استفاده از نیروی فکری کارکنان برای بهبود امور تاکید کرد و افزود: در کنار تهدید ها فرصت ها نیز بایستی مدنظر قرار بگیرند. 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی  هم بازنگری در ایده آل ها و تعالی سازمانی را در گرو مدیریت مشارکتی دانست که بخشی از آن به نظام پیشنهادها مرتبط است.
سید ابراهیم علوی مشارکت همکاران در ارائه پیشنهاد را رو به رشد توصیف کرد و گفت : نظام مدیریتی شرکت در پی راهکارهای انگیزشی برای افزایش سرانه پیشنهاد های همکاران هستند .
وی بایبان اینکه مدیران ارشد شاید قادر به مشاهده همه مسائل  نیستند تاکید کرد:  نگاه کردن با دیدن متفاوت است بنابراین همکاران می توانند با ارائه راهکار راهگشا باشند.
به گفته علوی آبفای استان در مسیر تعالی سازمانی قدم گذاشته خاطر نشان کرد: کیفیت را پایانی نیست و شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تجربیات و پیشنهادهای خارج از سازمان هم برای سرعت بخشی به روند فعالیت ها استقبال می کند.
وی یک از مهمترین اهداف شرکت را به حداقل رساندن نگرانی شهروندان عنوان کرد و افزود: کنترل آسیب های روانی جامعه ارزش چشم پوشی از برخی منافع اقتصادی را دارد.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت هم به نتیج برخی پیشنهادها اشاره کرد که اجرای آن ها در سیستم اداری شرکت منجر به بهبود روش ها شده است.
سید سعید مدرسی افزود: طراحی سیستم بومی خدمات مشترکین و ارائه به سایر شرکت ها و ارتقاء الکترونیکی حوزه مشترکین تنها بخش از موفقیت های شرکت بشمار می آید که از طریق نظام پیشنهادها کسب شده است.
وی با اشاره به به طرح یک پارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی بر ارتقاء سامانه نظام پیشنهادها به منظور تسریع و تسهیل در دسترسی همکاران تاکید کرد.
    

    

تصاویر
  • روند نظام پیشنهادها در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ارزیابی شد
  • روند نظام پیشنهادها در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ارزیابی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری