X
 يوسف عرفاني نسب به عنوان مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي معرفي شد
طي مراسمي با حضور مسئولان كشوري و استاني؛

  يوسف عرفاني نسب به عنوان مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي معرفي شد

در پي مصوبه شوراي عالي اداري كشور و تائيد هيئت دولت در خصوص يكپارچه سازي شركتهاي آب و فاضلاب شهري و روستايي و مديريت واحد اين شركت ها به عنوان شركت هاي آب و فاضلاب استاني ، مهندس يوسف عرفاني نسب از سوي مهندس جانباز مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور به عنوان مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي منصوب و طي مراسمي با حضور مهندس پاكروح معاون مهندسي و توسعه شركت مهندسي آبفاكشور ، مهندس فرخي معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري مركزي ،مهندس پاك ضمير مشاور و مديركل دفتر مدير عامل شركت مهندسي آبف...
پنجشنبه، 01 اسفند 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي در اين مراسم كه در روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در شهر  اراك برگزار شد ، مهندس عرفاني نسب مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي طي ارائه گزارشي از وضعيت ارائه خدمات آب و فاضلاب در شهرها و روستاهاي استان مركزي  بيان داشت : جمعيت تحت پوشش آب شهري در استان مركزي 98/99 درصد و نسبت بهره‌مندي جمعيت روستايي استان مركزي از آب شرب ۸۵ درصد است اين در حاليست كه ميانگين كشوري بهره مندي روستاها از آب شرب  ۷۵ درصد مي باشد .
     وي ضمن اشاره به مزاياي يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي استان ها بيان داشت:ارتقاء سطح خدمات رساني و پاسخگويي سريع به مشتركين ، هم افزايي ظرفيت هاي فني ، اجتماعي و اقتصادي آبفاي شهري و روستايي ، رفع مسايل مشترك و كاهش هزينه هاي اداري و مديريتي  اين شركتها  ، سهوليت مديريت و نظارت عالي شركت مهندسي آبفاي كشور و زارت نيرو و همچنين تعديل ساختار وزارت نيرو از طريق كاهش 31 شركت دولتي در راستاي چابك سازي دولت از مزاياي يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي مي باشد.
   مهندس عرفاني نسب تصريح كرد : استان مركزي ظرفيت توليد ۱۵۰ ميليون مترمكعب آب را دارد در حالي است كه نياز سالانه استان ۱۱۰ ميليون مترمكعب مي باشد.
    در ادامه مراسم مهندس فرخي معاون امور اقتصادي استانداري مركزي طي سخناني گفت : در بين ادارات و ارگانهاي دولتي استان ، مجموعه آب و فاضلاب هم از توان خوب كارشناسي و هم از تلاش بالايي برخوردار هستند و توانسته اند خدمات خوبي را به مردم استان ارايه نمايند.
     وي افزود: يكپارچه شدن دو شركت آبفا شهري و روستايي اتفاق خوبي است كه موجب انسجام بخشي و ارايه خدمات مطلوب به مشتركان مي‌شود.
     معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار مركزي از تلاش و فعاليت هاي مبتني بر مسايل كارشناسي مهندس خليلي مديرعامل پيشين شركت آب و فاضلاب استان قدرداني  نمود و بيان داشت : مهندس عرفاني نسب در همه رده هاي مديريتي بخش آب و فاضلاب چه درشهرستان و چه در استان فعاليت داشتند و عملكرد خوب و قابل قبولي داشته اند..
     مهندس پاكروح معاون مهندسي و توسعه شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور در ادامه اين مراسم ضمن اشاره به اينكه آبفا شهري استان مركزي جزء شركت‌هاي برتر كشور بوده و آبفاي روستايي نيز هميشه در بين ساير شركت‌هاي روستايي كشور در رده اول تا پنجم قرار داشته افزود : امروز اگر شاخصه هاي مختلف در كشور و حتي استان را بررسي و مقايسه كنيم از تاسيسات آبي كه وارد مدار شده تا موضوعاتي كه ناظر بر خدمات‌كيفي و بهداشت آب هست ، همه مويد اقدامات موثري است كه همكاران ما در عرصه آب و فاضلاب انجام داده اند.
     مهندس پاكروح تصريح كرد : دغدغه هايي كه در انتهاي دهه شصت وجود داشت كه بتوانيم ساختاري را در بخش آب و فاضلاب ايجاد كنيم كه در پوسته غير دولتي متولي ارايه خدمات و سياست گذاري در بخش آب باشد، باعث انجام مجموعه اقداماتي موثري شد كه خوشبختانه افزايش رضايتمندي را هم در پي داشته است .
      وي  ادامه داد : علي رغم اينكه ما هنوز در ميانه راه هستيم و متكي به اعتبارات دولتي مي باشيم اما خوشبختانه وجوه اجرايي خدمات را در شركت هاي آب و فاضلاب به خوبي شناسايي نموده   و با توجه به ظرفيت خوب اين شركت ها از منابع غير دولتي هم امروز استفاده شده است.
    وي تصريح كرد : بيش از ۸ هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري بخش غير دولتي به كمك صنعت آب و فاضلاب در كشور آمده است.
معاون مهندسي و توسعه شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور با اشاره به كمك سرمايه گذاري ۸ هزار ميليارد توماني  بخش غير دولتي به صنعت آب و فاضلاب در كشور اظهار داشت :امروز با توجه به عنايت دولت و مجلس براي تامين منابع مالي ، بيش از ۷ ميليون نفر از جمعيت روستايي كشور به آب پايدار متصل شده اند و تا پايان دولت اين عدد به مرز ۱۰ ميليون نفر خواهد رسيد.
    وي افزود : اگر اين رقم را تبديل به شاخص نماييم تقريبا از سال ۹۲ تا انتهاي سال ۹۷ هر هفته ۳۲ روستا با جمعيتي بالغ بر  ۲۱ هزار نفر از آب پايدار برخوردار شده اند.
    مهندس پاكروح  در پايان تصريح كرد : براي اينكه بتوانيم عرصه خدمات خود را توسعه و به موازات آن پايدار كنيم ، نياز داريم ساختار را متناسب با ظرفيت و دغدغه هاي وضع موجود و مطالبات ذينفعان تنظيم كنيم كه موضوع يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي در اين راستا انجام ميشود.

    در پايان مراسم ضمن تقدير از خدمات ارزنده مهندس عبدالرضا خليلي مديرعامل پيشين شركت آب و فاضلاب استان مركزي و قرائت لوح تقديري اهدايي از سوي مديرعامل شركت مهندسي آبفا كشور ، با ابلاغ حكم انتصاب ، مهندس عرفاني نسب به عنوان مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي معرفي شد.

     گفتني است مهندس عرفاني نسب پيش از اين در پست هاي مديريتي همچون مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان مركزي و مديرعامل شركت آبفا شهرستان ساوه انجام وظيفه نموده است.

تصاویر
  •  يوسف عرفاني نسب به عنوان مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي معرفي شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری