X
برگزاری نشست تخصصی پدافند غیرعامل در حوزه آب
توسط سرپرست پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی با مدیرعامل آبفای این استان انجام شد؛

 برگزاری نشست تخصصی پدافند غیرعامل در حوزه آب

نشست تخصصی سرپرست پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی با مدیرعامل، معاونان و مدیران بحران و پدافند آبفای شهری و روستایی استان برگزار شد.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در این نشست اهمیت آب و ضرورت امنیت شبکه آبرسانی و برگزاری هر چه بهتر بخش اول رزمایش با بحث آب در اسفند ماه سال جاری بررسی شد.

مدیرعامل و سرپرست آبفای شهری و روستایی استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و رویکردهای پدافند غیرعاملی و طرح های اجرائی این حوزه، بر گسترش اقدامات انجام شده به تمام شهرها و روستاهای استان، شناسایی نقاط ریسک و پایش سیستماتیک و اتوماتیک بر روی شبکه های توزیع و مخازن آب برای اتخاذ تصمیمات درست و تامین منابع مالی مورد نیاز تاکید کرد.

سید ابراهیم علوی با اشاره به  توانمندی های بخش کنترل و کیفیت آزمایشگاه های آبفار استان افزود: در سالهای متمادی آزمایشگاه  آبفار پیشرو بوده و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات است که همچنان باید کمک شود تا سطح آن ارتقاء یابد.

در ادامه این نشست سرپرست پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی ضمن تشکر از عملکرد شرکت آبفای شهری و روستایی استان در هفته پدافند و با اشاره به رویکردهای پدافند غیرعامل در سیاست های وزارت نیرو و محورهای اصلی شرکت آب و فاضلاب، بر مدیریت تقاضای آب، افزایش تولید و بهبود کیفیت آب و فرهنگ سازی در حوزه های ذیربط تاکید نموده و هدف از اجرای طرح های پدافند غیرعاملی در تاسیسات آب و فاضلاب را کاهش آسیب پذیری در بخش تجهیزات و تاسیسات و تامین خدمات پایدار در این حوزه عنوان کرد.

تصاویر
  • برگزاری نشست تخصصی پدافند غیرعامل در حوزه آب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری