X
بانوان شاغل در شرکت آبفای کرمانشاه تجلیل شدند
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن؛

 بانوان شاغل در شرکت آبفای کرمانشاه تجلیل شدند

بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، طی مراسمی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگداشت مقام شامخ زن و روز مادر که با حضور مدیرعامل در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد، تجلیل شدند.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت در ابتدا با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر بیان کرد؛ جایگاه زن و مادر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به تمام فراز و فرودها که با تکیه بر فریضه های دینی همراه با بحث عفاف و حجاب سرلوحه تمام بانوان ایران اسلامی می باشد، جایگاه بسیار ویژه و شامخی است که برای تمام مردم ایران قابل احترام است.

مدیرعامل شرکت در ادامه گفت: بانوان شاغل در آبفا دوشادوش مردان مشغول به کارند و زیبنده این هستند که این روز و این الگوی بزرگ را داشته باشند، لذا آرزو دارم با بهره گیری از فریضه دینی و الگوبرداری از اخلاق و رفتار حضرت فاطمه زهرا (س) همواره در تمامی عرصه های زندگی اعم از خانواده، اجتماع، تربیت فرزندان سالم، کار و ... در پناه خداوند متعال موفق و مؤید باشید.

همچنین زینب یزدانی مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آبفا نیز طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد حوزه عفاف و حجاب و امور بانوان و ارائه آماری از وضعیت شغلی بانوان شاغل در شرکت و بیان انتظارات و مسائل آنان پرداخت.

در خاتمه این مراسم از بانوان شاغل در شرکت تجلیل به عمل آمد و به 11 تن از بانوان دارای پست های مدیریتی با اهدای لوح،  تقدیرشد.

 

تصاویر
  • بانوان شاغل در شرکت آبفای کرمانشاه تجلیل شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری