X
گزارش عملکرد شرکت آبفار ایلام در 9 ماهه سال 98

 گزارش عملکرد شرکت آبفار ایلام در 9 ماهه سال 98

شهرستان ایلام با گستردگی حوزه جغرافیایی در بخش روستایی که خدمات آبرسانی آن بعهده اداره آب و فاضلاب روستایی می باشد، دارای 53 روستای تحویلی با جمعیت تحت پوشش حدود 37000 نفر و مجموعا دارای 7310 خانوار و 7923 مشترک (انشعابات مسکونی، تجاری و...) می باشد. وی خلاصه ای از اقدامات اجرایی انجام شده توسط آبفار روستایی شهرستان ایلام در نه ماهه سال 98را اعلام نمود.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام، آقای مهندس سهیلی مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان ایلام گفت : شهرستان ایلام با گستردگی حوزه جغرافیایی در بخش روستایی که خدمات آبرسانی آن بعهده اداره آب و فاضلاب روستایی می باشد، دارای 53 روستای تحویلی با جمعیت تحت پوشش حدود 37000 نفر و مجموعا دارای 7310 خانوار و 7923 مشترک (انشعابات مسکونی، تجاری و...) می باشد. وی خلاصه ای از اقدامات اجرایی انجام شده توسط آبفار روستایی شهرستان ایلام  در نه ماهه سال 98را به شرح ذیل اعلام نمود :

1- تامین و توزیع آب آشامیدنی در سطح روستاهای شهرستان با فشار مناسب و استاندارد

3- پایش مستمرآب شرب تولیدی ، و انجام آزمایشات روزانه میکروبی، شیمیایی در جهت کنترل کیفیت آب،(250مورد نمونه برداری میکروبی،8500موردآزمایش کلرباقیمانده،توزیع 2600 کیلوگرم  پودر پرکلرین و2000کیلوگرم نمک طعام) و پایش و بازدید بهداشتی به تعداد 150 مورد با نظارت و همکاری مرکز بهداشت شهرستان ایلام که نتایج درصد مطلوبیت کلر باقیمانده 6/98 درصد است که از میانگین شاخص استاندارد که (95) می باشد بیشتر است .

4- جلوگیری از قطعی آب شرب علیرغم مصرف حداکثری آب گاها" تا دو برابر متوسط مصرف سرانه  با تلاش همکاران و مدیریت و کنترل صحیح حوادث

5- اجرا، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در سطح روستاهای شهرستان ( اعم از توسعه شبکه،خط انتقال ،تعویض الکتروپمپ و شناور و ...)

6- شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز مشترکین در سطح روستاها به تعداد 150 مورد  . و رفع شکستگی های حادث شده در تأسیسات به تعداد 600مورد.

7-آبرسانی سیار به حجم 26483 متر مکعب به روستاهای کم آب و بی آب روستاهای تحت پوشش

8-لایروبی و گند زدایی 53باب مخزن ذخیره ( در شش ماهه اول و دوم)به حجم 8328 متر

9- رضایتمندی مشترکین عزیز روستایی شهرستان از ارائه خدمات  و تکریم ارباب رجوع توسط همکاران ،تعامل در همکاری های بین بخشی و رضایتمندی مسئولین شهرستان از خدمات رسانی به روستاهای تحت پوشش.

وی در پایان  با اشاره به خسارات ناشی از سیل فروردین ماه سال جاری و خسارات سنگین به تأسیسات این شهرستان و گستردگی خسارات با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همکاران بدون اختلال در امر خدمات رسانی  4000 متر لوله در سایزهای مختلف تهیه و اقدام به ترمیم ،تعویض، جاگذاری و اصلاح گردیده است  افزود: توفیقات حاصل شده در ارائه خدمات فوق که  با مساعدت مهندس تیموری مدیرعامل محترم آب و فاضلاب روستایی استان ایلام،  مجموعه همکاران و حمایت و پشتیبانی فرماندار محترم شهرستان ایلام از این امور در تحقق برنامه های این شرکت مساعدت داشتند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

تصاویر
  • گزارش عملکرد شرکت آبفار ایلام در 9 ماهه سال 98
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری