X
40 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی مدارس خراسان رضوی با راه های مصرف بهینه آب آشنا شدند

 40 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی مدارس خراسان رضوی با راه های مصرف بهینه آب آشنا شدند

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اعلام کرد: 40هزار دانش آموز مقطع ابتدایی مدارس استان با راه های مصرف بهینه آب آشنا شدند.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 | Article Rating

سعید روزی در نامه ای به مدیرکل  روابط عمومی وارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور افزود: این تعدا دانش آموز در قالب یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه آب که در شهرهای برگزار شد ضمن استفاده از برنامه های شاد و مفرح ، راه های صرفه جویی در مصرف آب را فرا گرفتند.
وی از ایجاد زمینه همکاری وتعامل خانواده ها با شرکت های تبصره دو و امورهای تابعه در راستای برنامه های و اهداف فرهنگی این شرکت و مشارکت درایجاد و ترویج فرهنگ مصرف درست آب خبر داد که در همین رابطه نسبت به  تشکیل جلسات آموزشی اولیا ومربیان از طریق برنامه های همین جشنواره اقدام می شود.
به گفته روزی همزمان با برگزاري جشنواره نخستين واژه آب در سطح مدارس ابتدايي استان خراسان رضوي 4هزارو200اثر نقاشي با موضوع آب استان واصل شد.
وی با بیان اینکه گفت: مسابقه نقاشي آب و زندگي با مشارکت بيش از 20 شرکت تبصره دو و امورهاي تابعه برگزارشد اظهار داشت: در مرحله ارزيابي شهرستان690 اثر برگزيده و به اين دفتر ارسال که در ارزيابي مرحله دوم (استاني )100 اثر انتخاب شد.وي افزود:  در مرحله داوري نهايي هم 33 اثر گزينش که براي شرکت در مرحله کشوري به شرکت مهندسي آبفا کشور ارسال شد.
وي مشارکت دانش آموزان در مسابقه نقاشي در سال تحصیلی جاری را نسبت به سال قبل دارای رشد 35 درصد دانست و یاد آورشد: در سال گذشته 93 جايزه نفيس به برندگان اهدا شد.

تصاویر
  • 40 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی مدارس خراسان رضوی با راه های مصرف بهینه آب آشنا شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری