X

 یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه ” آب” در روستای هیو از توابع شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، دهیار و شورای روستای هیو، مسئولین شرکت آبفار وشهرستان و مدیران آموزش‌وپرورش و600 دانش آموزان پایه ابتدایی یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در روستای هیو برگزار شد.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز مهندس عبدالحسین حسن زاده رئیس هیأت مدیره ومدیر عامل شرکت گفت: موضوع آب یکی از موضوعات مهم جامعه است. در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف جشنواره فراگیری نخستین واژه ” آب” در آن به اجرا درمی‌آید.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان در مقطع ابتدایی بیان کرد و افزود: آموزش و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه آب در سنین کودکی به ویژه نخستین روزهای یادگیری خواندن و نوشتن، بسیار کم هزینه و اثربخش خواهد بود
وی با بیان اینکه کودکان پل ارتباطی بین جامعه و خانواده‌ها هستند افزود :این جشنواره در فضایی شاد و خاطره انگیز همراه با برگزاری نمایش آهنگین و جذاب مصرف بهیبنه آب، اجرای مسابقه و اهدای جوایز و هدایای تبلیغی و آموزشی برگزار گردید و دانش آموزان با روش های صرفه جویی و راهکارهای مصرف بهینه آب آشناشدند.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری